2012. december 21., péntek

President Madagascar Assassin



Felnőttnek lenni azért szuper, mert így vannak olyan ajcsik, amiket bőven karácsony előtt kibonthatunk.  klassz.

http://www.kongregate.com/games/DarkRealmStudios/pandemic-2

Meg vettem egy könyvet is, Dicktől a Halál útvesztőjét, megvan ugye, de egyrészt messze, másrészt ez mégiscsak eredeti -abban a magyar kiadásban ami megvan, nincs a Dick által megírt tartalomjegyzék az elején.  Az érdekes, hogy ezt a könyvet annyiszor olvastam (amennyiszer a szépség és a szörnyeteget láttam) kábé majdnem tudom kívülről, szóval amikor a buszon véletlenszerűen kinyitottam, hogy belepillantsak, felkavarodott a gyomrom. Nem az undor vagy elégedetlenség, vagy ilyesmi, inkább a bizonytalan talaj szédülése, furcsa volt, nem tudom mikor fogok nekiállni.

Meg sikerült wm ajándékát is beszerezni, szuperszuper, nagyon kíváncsi vagyok, mert még számomra is zsákbamacska kicsit, rápillantottam, és anélkül hogy bármit is tudnék róla gondolkozás nélkül levettem a polcról, hogy jó, ez lesz. De van egy olyan megérzésem, hogy nagyon fog neki örülni. Ott van a fa alatt háztartási alufóliába csomagolva, mert csomagolópapírt elfelejtettünk venni.


Amúgy meg, a fészbukról értesültem, hogy az egyik olvasómnak ma volt az esküvője, hát a legjobbakat meg minden.

2 megjegyzés:

Sheila G. írta...

köszi meg minden:)

(ez többek között dangernek köszönhető;))

aklübisz írta...

hát asszem nem is baj, ha gyűjti a pozitív karmapontokat :)


(de tényleg gratula)