2012. november 15., csütörtök

okos

Nnna. Nem gondolom magam ostobának, de abszolut tisztában vagyok a korlátaimmal is. Ma viszont többszörösen megugrottam azokat, nagyon, nagyon büszke vagyok magamra. Megoldottam egy excel feladványt, ami nagyon nehéz volt, kábé 4 órámba telt a próbálkozás meg gondolkodás, meg guglin keresgélés, de megoldottam, és jobban mint a nálam sokkal tapasztaltabb excelfelhasználó. Hosszú lenne elmagyarázni, de ha mindezt manuálisan kellett volna elvégeznem, biztos hogy minimum ötször ennyi időbe került volna és lélekölően monoton, eszközhasználat rulez. És ennek margójára azt is oda kell írnom, hogy azért az angol is elég jól kell hogy menjen, mert magyarul se nem exceleztem, se nem számlaadminisztráltam se nem roncsautówebaukcióztam, na. Most se tudok.

 Ezeknek örömére legyen egy szintén a logikai rendszerek szépségét dicsőítő képsorozat, ami azééé nem olyan szuper, de laikusként elmegy*

 fekete


fehér

werk


 Aztán hogy  tanuljunk is valamit, íme az egyik kedvenc jútúbistám, Vihart által készített kis szösszenet a fibanocci számokról ami ez a karfiol is.




Vihart egyszerűen szuper. ha nem ertitek, akkor is nezzetek, mert szep.


Amugy meg, tanuljatok nyelveket, iszonyú égő hogy a világon a magyarok beszélnek a legkevesebben idegen nyelveket, ignoráns és buta magatartás.
 És mielőtt bárki bármilyen kifogással jönne, szólok, hogy az 50+ anyukam  most kezdett el angolul tanulni, pedig tenyleg 40 felett  ugy-ahogy megbocsajthato lenne hogy nem. (elég büszke vagyok rá)



*talaltak a minap egy eksztrém nagy vérdarázs-fészket valahol az alföldön asszem.  Háromemeletes, sohasemlátott nagyra épített  papirköpet konstrukció, mérnöki bravúr, és az újságíró csinál egy szar távoli képet ahogy egy bajszos helyi gazda rémülten tartja az amúgy üres és könnyű szörnyeteget. Egy darabot. Annyira felbosszantottam magam, de tényleg, ha az a munkája hogy tudósítja a dolgokról a zembereket, akkor igazán, nem tudna egy icipicit uránaolvasni annak hogyan lehetne hatásosabb illusztrációt készíteni hozzá? grr.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

a delmagyar.hu-n találsz több képet a darázsfészekről, bár azok sem szenzációsak. a sándorfalvi patika padlásán találták (sándorfalva világváros - ott nőttem fel :D).

dögakirégenírtmostolvas

aklübisz írta...

juj köszi szepen, megneztem azert azok a kepek kicsit többet mutatnak. (micsoda darazsak lehetnek patikahulladékon mutálódva)

amúgy meg remélem megkapod a falu tiszteletbeli kulcsát, ha már ily büszkén reklámozod :)

Csárli írta...

a nyelv dolog egy kicsit szerenyseg, lustasag ill tagadas is. egy kozvelemenykutatasba en se irnam bele, h beszelek mondjuk olaszul, vagy spanyolul, pedig de, csak nem vallalom a szintjuk miatt. vannak a lustak, akik inkabb fordittatnak (velem), a masik oldal meg a hunnacik. de amugy igaz

aklübisz írta...

Csarli, én azokról beszélek akik egy nyelven se. semmilyen szinten, és nem is akarnak.

Csárli írta...

ertlek en, csak hozza akartam szolni a temahoz :)

aklübisz írta...

tudom, csak reag'lni akartam :D