2012. szeptember 26., szerda















mas.

Ma olyan dolog tortent velem, hogy meg mindig nem tudtam teljesen feldolgozni.
Szoval egy kollega, Moses. Egyutt jott a butalannyal akit azota kirugtak ugyebar. Ezt sem kedvelem jobban. Lusta sunyi pocs. Edzoterem, meg csinosruha, vastagfelkar markasruha, a teli postazsakot meg hagyjaa hogy cipeljuk, mert nem akarja osszekoszolni vele a kezet. Kesz vege. Tolem onkenteskedhet egy kutyamenhelyen is szabadidejeben, ha lusta a meloban, es nekem kell utana dolgozni ugyanannyi penzert akkor utalni fogom ennyi.
Ennyit a Mosesrol.

A masik aprosag ehhez a sztorihoz, hogy ebben az orszagban az orrfujas nem annyira elterjed dolog, csittifitti primadonnakat hallhatsz a buszon telidoben homlokuregig felbugyborekoltatni az orak ota gyulo, lassan bealvado cuccot.


Szoval ma egyszerre kezdtunk el egy adag dokumentumot kinyomtatni, az o harmincvalamennyi lapja mar kijott, remeltem az enyem is, a nyomtatonal talalkoztunk ossze.  Mosolyogunk, jo reggelt,  kerdem kijott e az en cuccom, kisse zavartan atadja nekem a harminc lapot, koszi.
Viszem a pakkot az asztalomhoz, valami nedves a karomnal.
Lerakom a az asztalra, valami sarga a papirokon, jolvanbaszki gondolom, ez a hulye osszeteazta a dokumentet.
Jobban odanezek, es nem tea az baszdmeg, hanem egy feltenyernyi odatusszentett takonytocsa BASZKI.


Most erre mit?  Teljesen lesokkolodtam, ilyen nincs is. Ahelyett hogy odakurnam  az asztalara, hogy szedd mar ossze magad te fereg lehetoleg azert nem nagydobra verve az ugyet - most mar tudom hogy ez lett volna a helyes reakcio,- odahivtam a baratnomet hogy most ez tenyleg az ami, vagy csak kepzelodok. Mikor biztositott arrol hogy igen az,
Kimentem a fertotlenitokamraba, aztan kiduhongtem magam negyszemkozt valaki masnak.
Majd visszaultem a helyemre nyilvanvalo undorral meg feldultsaggal az arcomon.

A csavo egesz nam ram se nezett, elkoszonni se mert, es most kicsit sajnalom.  Nekem sincsen fogalmam az ebola-etikettrol, szoval ot se nagyon tanithattak takony trukkokre a szulei,  de BASZKI egy tenyernyi csulafikat prezentalni a kolleganod kezebe ...

Ez meg akkor is zavarna ha egy olyan ember csinalna akit kedvelek, mert erted, vannak varatlan veletlen borzaszto kellemetlen szituaciok, es valoszinuleg egy cimboraval konnyeden lerendeznek a helyzetet, de igy, hogy alapbol lenezem a sracot, nem tudtam hogy reagalni.

Most azon gondolkodok, hogy holnap lerakok egy csomag zsepit az asztalara rairva hogy minden ok, de a problema az, hogy bar nem kurtoltem szet, de titokban sem tartottam az ugyet.
(de tenyleg, hova tapintatoskodtam volna? ) ha meg tudom allitani, akkor megallitom a hir terjedeset, mert nem akarom abszolute ellehetleniteni az eletet. De en akkor is ugy velem, erre nincs mentseg.



Amit mondjuk abszolute elvezek, hogy  a srac pont a gonoszcsaj holdudvaraba tartozik, nevetgelnek beszelgetnek naphosszat, en meg tudom hogy a srac csak egy takonypoc.  madarat tollarol. ehh




Nincsenek megjegyzések: