2012. szeptember 2., vasárnap

D

Dexterrel toltottem a hetveget, ugyhogy ma nincs kep. Vagyis van, de nem az enyem. Nem vagyok nagy sorozatrajongo, hiaba mondja mindenki hogy ezesez  BIZTOS HOGY NAGYON TETSZENE NEKEM. Ja. Biztos.

De amikor meglattam ezt a kepsorozatot ezer eve, akkor ugy dontottem a Dexterrel kivetelt teszek, es megerte.  








A muvesz vebszajtja, csak a miheztartas vegett:  http://mattsoncreative.com.






Vacsora kozben is a sorozaton gondolkodom, csendben ragunk mindketten. Hosszan csendben. Egyszer csak a szemem sarkabol azt latom, hogy wm a virslijevel gesztikulal felem, udvariasan mosolyogva. Kerdem, ez most mi is?
"Azt jatszom, nem ismerjuk egymas nyelvet, de egy asztalnal kell ennunk"

Meg azt is mondta, eutanazialna ha kell.

1 megjegyzés:

lucita írta...

Neha ugy elkap az irigyseg. De tudod, ez olyan jofajta, h kozben annyira szeretlek benneteket