2012. szeptember 9., vasárnap

A mai foto Wm munkaja, de ugy gondolom igy is eri .



amugy meg:





Érdekes , erdekes.

Emlekeztek a lanyra akirol meseltem egy-két hónapja? Amelyikkel kapcsolatban rossz megerzeseim voltak, és benneteket kérdeztelek arrol, hogy vajon lesz e a kutyabol szalonna.

Nem sokkal a bejegyzes utanra megbeszeltem vele egy randit, de addigra már voltak itt is cimborái; magyar kollégák- láttam a fészbukon- szóval rövid úton lerázott. Nem bántam különösen, kényelmetlen volt a társasága, a követelőzései, a seggnyalása, meg nem is bíztam benne, ahogy mondtam. Mindegy, eltűnt, jó ez így. A minap eszembe jutott, és jól kitaláltam, hogyha megint előkerül, és rámköszön, akkor majd azzal kezdek, "mikéne?" úgyis csak segítségért jönne.
Ma rámköszönt. Nem dobtam rá az elmés kis mondatomat. Segítséget kért természetesen. Segítettem neki, annyival, amennyiben egy idegennek segítenék. Három link, hol találhat szállást melót munkavállalásit két héten belül. Most valószínűleg itt fog a nyakamon lógni, hogy aklüígy, aklü úgy. Őszintén szólva nem szurkolok neki.

Wm szerint, lehet hogy nem is gonosz, csak ennyire ostoba, azt hiszi, hogy embereket csak úgy előrángathat mikor kedve tartja. Mindegy, igazam volt az elejen, ha tudok, akkor nem fogok vele többet barátkozni.



Más.

A munkahelyen, mint említettem , voltak manapsag gondjaim. sok, és személyes ügyeken alapuló. Odáig fajult, hogy már mószeroltak is engem a főnöknek a hátam mögött. (én tudtam az igazamat, és tartottam a gerincemet, és továbbra is keményen dolgoztam. mert így kell, mert nem szabad behódolni). Csütörtökön a főnök behívatott, hogy mi is van. Elmondtam neki az én verziómat. Pénteken szabin voltam, délután jött az esemes, hogy az egyik fúrkának már nincs melója, a többit meg eléggé helyretették.

Karma iz a biccs. mondja a művelt angol, Karma iz a naszti biccs. Azt hiszem, most eléggé oda kell figyelnem mit és hogyan teszek.

2 megjegyzés:

Sheila G. írta...

nem ismerlek személyesen, de tök jó érzés még így is, hogy tisztességes főnököd van. jó lehet neked.

aklübisz írta...

En is aldom a sorsot, iszonyu hamar fel szoktam mondani/ki szoktak rugni, es most van eloszor hogy az egyik lehetoseg sincs a kozeljovoben, es az abszolute neki koszonheto.