2012. augusztus 31., péntek

Me ezert kestem a munkabol. De legalabb olcson megusztam a napikepet, nem konnyu mulatsag mindig valami erdekeset talalni.





Amugy meg. Klassz hogy pentek van. Mostanaban a munkahelyen nem csak jatek es mese, de ismertek, es be kell hogy valljatok, eleg sokaig birtam problemak nelkul. Viszont legalabb tanultam, es mindent megprobalok a fonokkel megbeszelni, ahelyett hogy magamban fortyognek.

 Ennek kapcsan, csak mondom, mennyire utalom a meghunyaszkodast. A fohajtast, meg a beletorodest. A mindent rahagyast, es ugy gondolom, hogy ha ezen a tipuson mulna az emberiseg sorsa, akkor meg mindig a kozepkor elott tartanank kicsivel. Mer' jo az ugy. Kar erte szolni, ugyse tortenik semmi. Meg ugyis mindegy.



Napi politikai agyfaszom amugy az uj egymillio lepes. (gyanakodhattam volna amikor a_szomszed_srac_aki_szerint_a_zsidok_miatt_volt_a_tatarjaras azt mondta hogy nagyon szuper lett) szoval ez mi a kurvaanyjuk mar? Napi politikai agyfasz vege.


Csaladi eszmecsere margojara...
Nem ertem hogy lettem ilyen kiegyensulyozott es normalis. Mondjuk azt sem, hogy te hogy lettel ekkora frik.

A  labam pedig meg mindig gyonyoruek. Annyira jo labaim vannak, de annyira, ma egkek szinu magassarkut viseltem csipkeharisnyaval es harisnyatartoval. kifejezetten pazarlas hogy nincs elegendo szamu arra erdemes him a munkahelyen, ehh. Mondjuk most a bicajozas ujrakezdese elegge megtette a hatasat, folyamatosan gorcsol es izomlaz a labam, de legalabb iszonyu szep. 


Klassz lenne ha lennenek ekezeteim.

Nincsenek megjegyzések: