2012. augusztus 5., vasárnap

Ez az osszes ruham. (a fehernemuket leszamitva) Folyamatosan a "nincs mit felvegyek" problemeval kuzdok, kozben pedig a masfel szekrenyembol ami van, bugyognak kifele a cuccok. Foleg hogy iden nem lehetett a teli/nyari ruhavaltast megcsinalni, a telikabatot is juniusban sikerult elrakni csak.

Szoval ma eldontottem, hogy felmerem a helyzetet. Keptelen vagyok barmit is kidobni, de most keszitettem egy olyan szatyrot amibe a "foltvarros es harom eve nem hordott cuccok". illetve egyet a megvarrnivalo, majd belefogyok, tenyleg, lecci, hadd tartsam mar meg" daraboknak.

Meg igy is rengeteg olyan darab van, aminek mar semmi keresnivaloja nem lenne, de  kis lepesekkel kell kezdeni.

ehh de utalok pakolni, foleg amikor kiderul, hogy tenyleg nincs mit felvenni/el kell kezdeni fogyokurazni.
 

4 megjegyzés:

lucita írta...

Es amilyen arcod van hozza, az kesz! :)

... írta...

asszem ezt nevezik true inspiration-nek. két hete állt halomban a ruha a lakásban. tegnap megláttam ezt a képedet, ma elpakoltam. grátisz elmosogattam:)

aklübisz írta...

:D na akkor megerte. en eleve ugy inditottam, hogy lehuztam az agynemut es mindent az agyra hanytam, hogy ne tudjak elmenekulni a munka elol.

... írta...

ez jó trükk, de igen elegánsan lehet az így felhalmozott dolgokat álmosan a kanapéra, székre, neadjisten a földre söpörni...:)