2012. augusztus 29., szerda

ehh



Ezt a kis korcsinkat ket oraja fotoztam le. Csak hogy tudjatok, marcius elejen vetettem el, es annyira klassz volt a nyarunk, hogy idaig jutott.  ehh.

Hisztis vagyok, mert honvagyam van, mert szeretnek ertelmes emberekkel beszelgetni vitazni, eszmet cserelni, egy ugy hallottam, mostanaban a szerdak erre eleg jok hungariaban, ehh, csupa, csupa hulyevel vagyok korulveve, neha ugy erzem. Ha meg nem hulyek, akkor nem tudnak, magyarul vagy wm. ehh.

Mondjuk a honvagyamat hamar megcsinalja Kotveny Jakab titkosugynok, most mit keressek en egy olyan orszagban, ahol egy ilyen felelos poziciot kap? ehh.

Egesz nap esett az eso.  ehh.

2 megjegyzés:

Sheila G. írta...

áh, aklü, a paprikának rettenetes nagy a hőigénye és kb 20 fok alatt megáll a fejlődése...

Névtelen írta...

hat ennyire klassz nyarunk volt...

aklu