2012. március 20., kedd

gyümölcslevet pisilek, főzeléket kakilok.

5 megjegyzés:

sajtosbrokkoli írta...

Ez nagyon jó! A héten még feldobok egy zöldet, ami kicsit lé, kicsit zöldség, neked való, és nagyon remélem valahova be tudod majd sorolni, különben már csak a hányóka marad!

aklübisz írta...

:)
jó lesz, figyelek.
képzeld, előfizettem egy olyan szolgáltatásra, ami random zöldségeket szállít házhoz, szóval holnap párolt lilabrokkoli lesz répacsíkokkal, nyami, de!

kaptam egy cuccot, amit kábé a fordítóba kellett beírnom, mángold a neve, és fogggalmam sincs mit lehet csinálni belőle. (kitalálnám, meg guglizhatnám is, de így a legkonnyebb, no? mángold?)

sajtosbrokkoli írta...

még tavaly készítettem egy mángold tortát, ami egy Toscan helyi specialitás, a formázása is nagyon érdekes, de mivel 90 napos étrenden van, azt nem ajánlom. Viszont hasonlóan mint a spenótot, fojkagyma, tejszín,bors, esetleg egy kevés parmezán, és teheted is a sütkrumplira.link e tortához, -akkor még neki írtam nem magamnak-: http://www.ritakonyhaja.hu/nassolda/tortak/2671-toszkan-edes-mangold-torta-recept.html
Amúgy ha ritánál beütöd a keresőbe a mángoldot, 16 receptet dob ki. nézd meg. Cserébe dobsz egy linket a random zöldségesedről: köszi. És mégvalami hol tartasz napban és kilóban?

aklübisz írta...

:) megettem ma a mángoldot, összedinszteltem céklával meg hagymával. szép volt, meg fini is.

amúgy harmincadik nap, hét kiló mínusszal. mondjuk minimális csalások vannak az ízélmények kedvéért, nem szenvedtem különösebben, csak a tervezéssel. (lehet ha komolyana venném akkor jobb lenne, de sebaj)

a link pedig: http://www.abelandcole.co.uk/
nagyon nagyon jó, sőt kiváló minőséget kaptam, meg egy gyönyörű szakácskonyvet is ingyé, de sajni az ár nem az én pénztárcámra van szabva, a mennyiség az nem az igazi. majd meglátjuk.

sajtosbrokkoli írta...

Ez csúcs, mentet nekiállok én is. Kedvet kapok tőled.Mármint a 90 napnak. A link nagyon jó. köszönöm