2012. február 14., kedd

Wm nelkul rovid uton krezi ket ladeve valnek, budos szoros lakasomat 10 macskaval osztanam meg. Mar azon jar az agyam, hogy ha a pokolfajzatnak(aki ma reggel eleg gatlastalanul szemezett velem - edesen- a konyhaajton tulrol) Letonak neveznem el, akkor konnybben beadagolhatnam hogy szerintem kobor es fogadjuk be.
Mindegy, a reggelem klassz volt, cicak, kijre elejzum a radiobol, tavasz-szag, minden adott ahhoz, hogy katedralis legyen a szivem helyen, amibe belefer a vilag, de most egy kollegamnak sikerult ugy lehuznia, hogy inkabb itt blogolok fustologve. Meg azon morfondirozok, hogy felrehivjam-e es olvassak e be egy kicsit.
Szoval van egy lany, aki lusta ignorans, tejbetok feje van, allandoan kielegulten mosolyog, lusta. mindenoras terhes, bar a hulye terhesmosoly a fejen, allando, amiota ismerem. Nem vagyok oda erte en sem, de nem rossz emebr, a legynek se artana. Van a masik, hulye hangos ribanc, aki ezerevesen is venlany de olyan remiszto a magatartasa, hogy ez senkit nem lep meg. O ceg csufolodoja, kritizaloja, ha valaki hibazik lehuzzuk kirohogjuk. engem utal mert fel hogy ellopom a koronajat, meg tart is tolem, szoval nem egyszer viselkedik ugy mintha a legjobb barinom akarna lenni. Es hangosan lekibaszottidiotazza a masik csajt nekem. kellemetlenul erint, nem ertek vele egyet, de gyava vagyok a nyilt konfrontaciohoz, pedig azt kene. es nem lenne nehez, par hete pont ot kurvazta le a srac akit kirugtak, es akkora pataliat csapott ugyanazert a viselkedesert, mint ide Kamcsatka. (wm valamelyik este kitanitott kamcsatkabol, azt se tudtam hol van...)
most azon gondolkodom, hogy megkerem elottem ne, de annak se lesz jo vege. ehh. szoval itt ulok es nem merek ranezeni a terhesre, aki szembe ul velem - mert szerintem hallotta, es nem merek beolvasni a ribinek se, mert nincs erom egy foldalatti bicsingelos haboruhoz.

picsabamar.

Nincsenek megjegyzések: