2012. február 3., péntek

ehh

A sztori dióhéjban: egyi kollega kirúgás alatt van, mert hónapok óta nem dolgozik semmit és ez most kibukott. Kapott második esélyt, aminek a csoporttársai nem örültek, kicsit utánaszaglásztak, és letöltötték a szerencsétlen idióta nyilvános fészbúk-falát, amin hóóóónapok óta osztja ekézi  átkozza az irodát. meg a klienseket. meg a kollegákat is, hát persze hogy nagy a felzúdolás, mindenki az ominózus fídet olvasgatja.
vicces a szitu, mert a legtutyimutyibb főnökről azt találta írni, hogy "ha odaszarna az asztalára akkor se mozdítaná az a füle botját se", a legnagyobb ribancról pedig hogy az "irodai canga, másra se jó"
szóval mindenki fel van hőbörödve, de ugyanakkor lehet látni a szemekben a gúnyos mosolyt is, meztelen a király, kiabálta az udvari bolond, se mindenki félrefordította a fejét.
Mindegy a srácnak mennie kell, tényleg egy lusta idióta.
Reménykedtem benne, hogy rólam is akad valami, és igen, nem is kellett messzire menni,
ezt találtam magamról:

Can't believe the most irritatingly cheerful n hyperactive girl in the office got the bottle of bubbly in the raffle......as if she needs to be more bubbly!

Bevallom őszintén, nem vagyok boldog, tényleg ez a legrosszabb amit lehet rólam mondani? idegesítően vidám, hiperaktív és beszédes? 


valamit valahol nagyon elrontottam.



(mondjuk egy másik kollegám azt mondta hogy karmikus hogy most jött elő a macskaallergiám, ha már így elloptuk. cicatolvaj. kicsit jobb)

4 megjegyzés:

Molly Bloom írta...

ne érts félre, nem ellened mondom (és nem is ismerlek), de a hiperaktív kollégák tényleg állati idegesítőek szoktak lenni

aklübisz írta...

Tudom én, egy ofisz envájormentben a magmfajta a legiszonyatosabb, állandóan hangosan köszönök, körbejárok a színes czukorkákkal, és még dudorászok is, megyőződésem hogy rengetegen utálhatnak, de ez akkor is egy kedves jellegű komment volt, míg én főgonosz akarnék lenni.

Molly Bloom írta...

a köszönés, a dudorászás, meg a cukorkák, ez tök oké, az igazi hiperaktív az inkább olyan, aki állandóan téged akar dolgoztatni - fú, nekem volt ilyen kollégám, minket pattogtatott, ő maga meg folyton kijárt cigizni, szívesen pofán vágtam volna időnként.
főgonosz? az mér jó? ehhez már amúgy is öreg vagy, 25 év fölött titokzatos gecit játszani simán csak vicces:)

aklübisz írta...

ó hát nincs itt baj, a legeslegszorgalmasabb vagyok, max azért lehetek idegesítő ,mert amellett hogy van időm dudorászni meg cukorkázni meg köszönni, még mindig én csinálom a legtöbbet.
de érted. a másik csajt lekurvázta és ez igaz is, engem meg lecukizott. én nem akarok hivatalos főgonosz lenni et óll, tényleg jobb kétarcnak lenni mint dzsókernek, de azé hadd ne legyek már lecukizva.