2011. július 20., szerda

Szóval a rengeteg sportnak köszönhetően lefogytam olyan kettő lepkefingnyit, juhéj, úgyhogy fel merek húzni jóval többet mutató ruhát is, (szóval lehet a bruttóm valóban kevesebb, de a nettóm ugyanaz, vagy több).

A mai szerelésem bár stílusos volt és mutatós, ravaszul csíkozott, így minden gusztusos (és kevésbé) kis hajlatot meg domborulatot megmutató, és hát szupportívnak jóindulattal sem nevezhető,

Így indultam neki egy teri precsett hangoskönyvnek, egy nagy csöndes teremben, velem szemben egy darab ember ül, senki más. Felálltam mert az adott feladatsor úgy volt kényelmesebb, a fülemben rincewind és eric épp a pokol bugyrait fedezik fel, és akkor jött a katarzis, sziszifusz igazi büntetése, a biztonsági előírások, és felnevettem, majd még jobban és erősebben, és gyerekek, egy teljes testből rázkódó , több percen át tartó könnyes röhögés tört rám.

Azóta többször gondolok arra, hogy ez milyen élmény lehet annak a kollegának, aki eddig még egy percet sem beszélgetett velem, egyáltalán nem is ismer,amúgy kifejezetten barátságtalan arcomat mutattam neki, most csinálja ezt a melót először, és a feje a hasammal pontosan egy vonalban van. A hasam külön életet élt, olyannak éreztem a helyzetet mint amikor lassított felvételen mutatnak lezuható zselatintömböket.
Nehezen szedtem össze magam. Zavarban mondjuk nem voltam, érdekes, lehet az illető bárki, attól a pillanattól kezdve, hogy rájövök; ha ötnél több számot kell csökkenő sorrendbe raknia, és erre az agya ledobja a láncot, nos akkor az én szégyenérzetem megszűnik, ez van.*


olvassatok teri precsettet, nagyon jó

amúgy meg a lezuhanó zselatintömbökről jut eszembe, az aldiban sikerült megvásárolnom a világ legjobb gumiczukrát, a márkája dominion, keressetek rá a polcokon, az aldinak úgyis hasonló az árukészlete mindenhol, felülmúlhatatlanúl gyümölcsös, nem túl kemény, és enyhén zavaros színű, amit a gyümölcstartalomnak tudok be, van áfonyás, ami nagyon jó, meg van mangós-marakujás, ami meg egyszerűen eszméletlen. most le is hajolok az asztal alá, hátha lesett egy.




*a macska előtt is merek meztelenül sétálni

1 megjegyzés:

Nikoletta írta...

Jajdeszeretlekolvasni :)
Málna