2011. július 1., péntek

hip hip

pölö wéemet előléptetté, hurrá.
aztán engem meg nem vettek fel egy másik munkahelyre, ahová sokáig nagyon hitegettek hogy majd de, és tökély lett volna, ez nem hurrá.

aztán wm küldött egy kis valamicskét a bíbíszínek, akik sajna nem fogadták el az, így egyelőre még nem egy híres íróval élek vadházasságban, ez nagyon nem hurrá
viszont az ezermillió oldalas forgatókönyv már nem köti le a figyelmét, tehát talán mi is olvashatunk tőle valamit, ez meg nagyon hurrá

amúgy nem nagyon alkotunk semmit, ez nem hurrá.
viszont nyár van, bringázunk, sétálunk karneválozunk, ez hurrá.

kókuszrudat ennék, ez nem hurrá, de valaki elkérte a címünket, ez hurrá.

múlt héten wm kint az erdőben szép aktfotókat készíett rólam, ez hurrá, de meztelen vagyok rajtuk, ezért nem tehetem őket ki ide - nem hurrá. vagy lehet hogy ez is hurrá, ezt ti döntitek el.

kaptam oklevelet a szötyétől, (szeghalmi száuszvilli öreg tyúkok egyesülete) hogy szép az utcafrontunk gratulálnak, köszönik, ez hatalmas hurrá, de lusta vagyok feltölteni a fotókat róla, ez nem hurrá

ilyesmik. minden nap kitalálom hogy milyen viccs, érdekes színes történetekkel szórakoztathatnálak benneteket, aztán mindig rohadt vagyok leülni, és bepötyögni, pedig azt se mondhatom hogy ne ülnék eleget a számítógép előtt, de valahogy így alakult.
ígérem majd bepótolom.

csókjaim

1 megjegyzés:

kisstm írta...

lehet a fotókat kellene elküldeni...hátha ez bejönne wmnek