2011. június 15., szerda

empatikus fingás

sokat gondolkodom azon hogyan lehetne a világot jobbá tenni, megőrizni a földet a jövőnek, javítani a mindennapok minőségén, satöbbi
szóval ezért komposztálok, meg szelektív hulladékot gyűjtök, meg bicajozok, meg idegenekremosolygok, ésatöbbi,
de most kitaláltam valamit, amit ha minden olvasóm követ (és továbbít) akkor már nem volt hiába a létezésem

úgy hívom ezt a dolgot, hogy empatikus fingás.

szóval az van, hogy bent vagy a munkahelyi (szórakozóhely, bevásárlóközpont, színház, akármi) vécén, és hirtelen valaki bemegy a veled szomszédos fülkébe. hallod a szokásos felkészülési hangokat, majd utána a nagy semmit. és akkor tudod hogy valami nem oké. az a valaki bajban van melletted, ez nem pisi lesz, de nem akarja hogy meghalld, az akármi mást is. sietsz mert jó fej vagy, de az illető nem bírja tovább, bátortalan, frusztrált kis csurgatása mellett kicsusszan egy púz, csönd, majd csurog tovább.

tudod hogy az illető hogy érzi most magát. találgatja ki lehetsz, mi van ha a legjobb cimbije, vagy a legellenszenvesebb ribizli a másik csoportból, vagy egy totál közömbös, akinek innentől tutira úgy gondol csak rá, hogy "a fingós", egyáltalán, hogyan kezelje le a szitut ha véletlenül együtt mosnátok kezet, vagy csak találkoztok még, büdösnek érzik-e, maradjon e bent örökre, fáj a hasa, egyre feszültebb, és idegesebb és lenne ott még ahonnan ez jött, jaj csak ne legyen a helyzet még kellemetlenbb, menjél már menjél már, húzzál már el végre.

és akkor jön a találmányom a képbe. próbálj kicsikarni te is egy pukit, vagy utánozd a hangot (tudom, hogy mind tudtok a szátokkal is fingani) és érezd az univezrum rezgéseiben, hogy egy embernek a frusztrációja most hullik darabokra, totális megkönnyebbülés, hiszen nem ő az egyetlen a világon akinek van bélműködése, nem kell negyed órán át bentmaradnia a fülkében a kellemetlen szitu elkerülése érdekében, ő innentől kedve egy sokkal kedvesebb ember lesz aznap, mintha te nem pukiztál volna, ezáltal a körülötte levőknek  is jobb marad a napjuk, pillangó effekt, és ez mind tőled indult.

szóval kérlek barátaim, figyeljetek oda, és emlékezzetek a javaslatomra

empatikus fing!

6 megjegyzés:

lucita írta...

hihetetlen, hogy erre a roto nem reagált! :)

Eliza írta...

Az, de amúgy óriási ötlet! Eszembe sem jutott ilyesmi, én már régen túl vagyok ezeken. Idegen helyeken ha jön, hát jön. Ennek ellenére csatlakozom.:D

harsili

Névtelen írta...

nem értem, mit kell ezen frusztrálódni, de tényleg: "ha jön, hát jön", ennyi.

Névtelen írta...

ja, roto voltam

aklübisz írta...

hát a lényeg az pont az, hogy azok frusztráltságát feloldani, akik még nincsenek túl rajta

Eliza írta...

Jelentem, akaratomon kívül empatikusan fingtam a 4-es kombinón, mikor lezuttyanva arra a fura izére, amit ülésnek neveznek abban, egy spontán kis röff jött elő. Fapofát vágtam, mintha a szivacs adta volna a hangot. (Ezzel megszegtem a szabályt persze, hogy a frusztráltakat erősítsük, igaz a cél sem a köztéri fingás terjesztése.)

Más is fapofát igyekezett vágni, de láttam, hogy bizonytalankodnak, hogy most ez a nő fingott itt egyet, vagy csak a szivacs? Mindegy, eszembe jutott ez a poszt és majdnem röhögőgörcsöt kaptam.

ganog