2011. június 9., csütörtök

egy két hónapja kaptam egy új zenelejátszót, a régi bőven kiszolgálta már magát, viszont enélkül nem lehet a munkában létezni. megkaptam,piros, örültem, zenék rá, doboz-blokk kidob persze.

két hónap után a repcsin hazafelé megadta magát, szívás, de ez létszükséglet szóval olyan nincs hogy ez ne legyen,
de nyugaton vagyunk, vevőközpontúság, hát wm besétált a boltba ahol vette, és úgy meztelenül (töltő fülhallgatóval azért együtt) átnyújtotta, hogy itt vettem, elromlott, izé
rá se néztek szinte, annyit mondtak, csak fekete van jó így is a csere?
okéé
(azért most megtartjuk a blokkot)

szóval tegnap áthúztam rá a gépemről az összes zenét, majd mint jól végezte dolgát el, satöbbi, később a kütyü táskába,
és ma amúgy sem virágos kedvemre ezt találtam a lejátszómón:
beszt of kvín
másfél összes
háborgató masztakura (vagy mi ez)
és ennyi

a nap végén a beszakadt körmömet nyomkodtam, hogy fájjon

Nincsenek megjegyzések: