2011. április 29., péntek

royal wedding

itt már nemigen szólnak másról a hírek, és bevallom férfiasan, még engem is elkapott a láz. szóval a holnapi program megvan, esküvőnézés. mégilyet.

szóval az van, hogy mindent el lehet vele adni, és mindent el is próbálnak adni ezzel az eseménnyel, plusz utcabálok szerveződnek, dekorációk, sütik, bejelentések, időjárás, terrorizmus, dájána, annyi téma.

cirkusz kell az istenadtának, meg kenyér, és akkor az boldog. íme.

http://www.officialroyalwedding2011.org/

országos szabadnap holnapra, "én is lehettem volna" feliratú pólók, nagy dolog ez.

a kati helyében iszonyúan be lennék már szarva.
azért sok boldogságot nekik.


frissítve, királyi idő szerint tízkor,  bárcsak valami nőstény ismerősöm onlájn nézné velem, ehh.

szóval percről percre aklüvel s wmmel a királyi esküvőről:


10:12 williem herceg elhagyja a szülői házat egy nagy csillogó barna autóban, mellette a vőfély, az öccse ül.

biztosági cucc látszik
a londoni istenadta sikoltozik, örömködik
át a városon, meg a parkokon. rengeteg ember van.
a hercegecskéknk csak a fehér mosolyát, meg a fehér kesztyűjét látni.

közben a harangok zúgnak
itt a mi kis csendes utcánkban nem hallani semmit


10:20
kiszálltak, kiszálltak!!
a fiatalabbik elég csinkó, vállalnám, az ünnepelt rémisztően az apja.

hoppá ez már a templom. kézfogások, akkor itt az ideje frissíteni a blogot.

10:24

egy pap vezeti fel a két srácot, a templom teli van fákkal
elég faintos, pont ahogy a mesékben. egy picit díszesebb mint a híróz ötben

ezt a zenét nem ismerem fel, valahol van lista

williem idegess mosollyal tapsikál, alig észrevehetően.
herry, a fekete bárány, csak röhincsél, számára ennek nincs tétje

a legelső sorok még üresek, a főnökasszony sehol, williem mórikál a vendégekkel,

van pár híresség, eddig eltondzsont, a bekem femilit, meg a miniszterelnököt ismertem fel.

közben a későn érkező vendégek is elfoglalják a helyeiket,
sok maharadzsa , meg egyéb külföldinek látszó ruha jön, közben a hercegek elbújnak oldalt, évszázados budikba idegesen pisilni gondolom, meg az após testvérének a szar pálinkájából mg egy decire.

10:30
újabb autó érkezik, számomra továbbra is meglepően kevés a biztonsági szolgálat, két-három robogó, ugró macska van az autón, nem is tudtam, hogy van puma kocsi, höhö.

zászlólengetés sikoltozás, ennek is valami őméltóságnak kell lenni.

amúgy az idő pont olyan ami egy klasszikus brit esküvőhöz illik, tipikus britt.

két hét vad kánikula után szürkén lóg az eső lába, de ez nem von le semmit a műsorból.

újabb méltóságok, minden párt ceremóniamesterek vezetnek a helyükre.

10:40
hoppácska!
valami kürtszó, és három kisbusz is feltűnt, ezek mint a bákingem pálászból fordulnak ki, úgy képzelem hogy biztos valami grófkisasszonyokat hoznak.

na amíg a fészbúkot frissítettem a harangok nagyon elindultak, és megérkezett egy pár akit az aranyruhás pap fogad
azt hiszem ők a menyasszony szülei, a nő eléggé hasonlít katira, és az összes pappal kezet fog, gondolom apróra hajtogatott ezreseket dugdos.
mindjárt kiderül hova ülnek.


sajnálom hogy egyéb vicces infókkal nem tudom kiegészíteni a közvetítést, de nem számítottam erre a programra.
fél órája mg a hajnali fejfájásomat próbáltam egy kis fokhagymás pirítóssal leküzdeni.

a gyanús pár leülését nem mutatták, úgyhogy csak feltételezem, hogy ők az örömszülők, mert a bákingem pálászt egy másik konvoj hagyta el, lehet hogy ők a herceg szülei?
mármint az apja ugyebár, meg a gonosz mostoha, höhö.

sajnos a jútúb szggat egy pötit, most egy olyan bácsi jött be aki sokkal inkább öregkirály kinézetű mint bárki a famíliában. gondolom ő csak valami tábornok.

ó igen ezek már a nagyhalak, és most, a kamilla ronda fejét megismerem a jútúb legkétségbeejtőbb szaggatásai közepette is.

gépújraindítás, idegroham.

10:51
ó igen, megszólat az orgona,

őméltósága csárlsz herceg és kamilla is az úr házában,
ők is kezet fognak a papokkal. a főpapnak húzott a szeme mint egy ázsiaié, kamilla arannyal hímzett tojáshéj színű kosztümöt visel, szerintem csinos.

wm azt mondja, ez lópikula, ő a koronázást várja.
férfiak.
a fő ceremónia mester és csárlsz viccelődnek, minden rendben úgy tűnik

közben újabb autó, azt hiszem ez az öreglány lesz.
eddig az ő autóján a legcsicsásabb a címer.

igen látom tényleg ő az, nárciszsárga ruhában lesz.

a fejem közben hasogatva fáj.
a királynőt,  a pap kint fogadja.

boldog nagymama. ha kamilla a tojáshéj, ő a tojássárgája.
gyönyörű öreg néni.

hoppá, körükkel fogadják, dehogy körtük, harsonák.
wm szerint ez a legjobb idő arra hogy angolok által vezetett boltokba menjünk vásárolni.

nemsoká fogorvos vár rám, örülmék, ha ilyen szép fogakat csinálnának mint ami a királynőnek van.

meglepően kevés a rendőrnek tűnő tárgy az utcán, szerintem a mellékutcákban ölnek meg mindeni márt a terrorparától.

10:50
kati is megjelelt, egy hátsó kijáraton bújt elő lefátyolozva eltakarva, nem látszik semmi. talán vé kivágás és csipke?
nagyon kíváncsi vagyok.

a ruhát betuszkolták a kocsiba beszállt mellé az apukája, és elindultak.
a tömeg őrjöng.

én is, mert frissíteni kéne a jútúbot.meg a gépparkot itthon.

kati is integet, a fátyol mögül, mennyire izgulhat, el se tudom képzelni.

két arca átragyog a fátyol mögöl, szép, meg kell hagyni.
mindenestre kíváncsi lennék mi mehet mondjuk az apja fejében.

bevezetik a kisgyerekeket is, gondolom rózsaszórásra vagy mire, az egyik kislány vakarja a virágkoszorúját és ásítozik, a kamera gyorsan el is hagyja az arcát

úgy tűnik az autóüvegen keresztül hogy két csokra kicsi és gyönygyvirágos. ej de jó ízlésre vallana.

egy darab motoros rendőr vezeti fel, őt is.
áthajtanak a városon, a bákingem palota udvarán, mindjárt a templomán lesznek.

én negrót szopogatok.

mondjuk a tömeget katonák is őrzik, most már látom, géppisztollyal, gondolom tűkön ülnek.

két befordul a templom elé. most kéne frissíteni a blogot, de akkor lerohadna a rendszer

11:00

kiszáll.
magas, karcsú gyönyörű

nagyon egyszerű szabású a ruha, hosszú uszállyak. a szél fújja a fátylat megfogjam az apukája kezét és elindulnak

mosolyognak egymásra megható
és tényleg gyöngyvirág a csokor

mielőtt belép a templomba megáll kiinteget, őrjöngés. vajon tud majd olyan népszerű lenni ,mint dájána volt? a erről jut eszembe, káár hogy elfogyott a dájánás czukrom.

szerintem mindjárt bőg.
én is

mert lefagyott ez a szar.


na itt van.
indítsam újra vagy se?
jön villiem is.

wm gyűlöl, mert az ő gépén is el akarom indíttatni a cuccot
a kórus legalábbörömmel énekel


felvonulnak, az oltárnál már várnak a hercegek, kati karját és vállát csipke fedi,

villiem nem fordul hátra, de herri igen, röhögve, majd súgdos a bátyjának.
annak is megremeg a válla, ezek röhögnek.

kati anyukája vigyorog és a homlokán az villog:egyszer  a lányom királynő lesz a lányom királynő lesz.

hopp már egymás mellett állnak, herri majdnem bőg

12:48:


itt vettem észre, hogy körülbelül egy órányi anyagot amit bepötyögtem ide, töröltem ki tíz perce véletlenül.
többek közt magát a ceremóniát, a kivonulást, az összes elmés megjegyzésemet,
mindent


idegrohamot kaptam, négyszer ötször a fölhöz vertem magma és abbahagytam az egészet a picsába, jól elcsesztem erre két órát.
. ha továbbra is érdekel benneteket az ilyesmi, olvassátok a sarkakakatát az  indekszen.


ehh

3 megjegyzés:

lucita írta...

isteni szerencse, hogy olvastam, és szétröhögtem rajta magam, szóval mindenkinek mondom, hogy aklü zseniális, és bánhatjátok.

falising

aklübisz írta...

luca! láv.

true láv rili!

Névtelen írta...

sajnos nem olvastam.....Magdi