2011. április 19., kedd

délután

pajtás barátunk, aki miatt mindkettőnk keze tisza seb, és aki a fél délutánját, és az egész hétvégéjét nálunk tölti most már rendszeresen, ezen a képen éppen a neki meglepetésül szerzett kis zacskó macskamentának hódol vad kéjelgéssel. nem volt könnyű elszedni tőle, de játékot akarok belőle varni neki.


a macskamenta vicces növény, rengeteg jó hatással van ránk is, de a macskák szerintem többet mesélhetnének erről.

de ami a legjobb hatással van az egészségünkre, az ő maga, ahogy vigyázzban ülve várja a falat halat mikor kint eszünk, meg besettenkedik a házba, hogy jelezze itt van.

és ma megfeledkezett magáról teljesen, odaszaladt hozzám, összerogyott a lábam előtt, és vad dorombolásba kezdett, ehhez macskamenta se kellett.
odavagyok érte.
ezek meg az új növények a kertben, még nem is mutogattam:

valami:

és egy akármi (ha ez a körömvirág, akkor mi a büdöske, amit kint nevelgetek?)
 

ők az előkertben élnek a rózyaszín az majdnem olyan mint egy elvadult bonszáj
 

ő pedig a legelső rózsánk: 

hát ilyesmik vannak.

ezt meg nézzétek meg, mert gyönyörű: http://youtu.be/zEQskIsHKT8

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Büdöske avagy bársonyvirág.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Büdöske
Büdöskés képet még nem raktál fel, vagy csak én nem láttam. :)

A körömvirág nagyon sok mindenre jó. Kenőcsöt is szoktunk belőle csinálni. :) Mi is Maria Treben könyvből tanultunk. :)

Unknown írta...

Közben rájöttem! Igen, amit kívülre ültettél, az az. :)

aklübisz írta...

most akkor ildi a körömvirág meg a büdöske nem ugyanaz?

mert én teljesen abban vagyok, hogy de.

Unknown írta...

Nem. Nem ugyanaz. :) Ez tuti. :)
Amit kívülre ültettél az a büdöske vagy bársonyvirág, ami a lila virágok közül pislog kifelé alulról a harmadik képen, az a körömvirág. :)