2010. október 21., csütörtök

egyszerű

nincs itt semmi hiba. a bankba nem vettek fel a sütiseket visszautasítottam, mondhatni hogy két szék küzöl, de annyira nem érzem így.

reggel fél órát tekerek a még éjjeli sötétben és iszonyú hidegben, fényvisszaverő lóg rajtam mindenhol, mire beérek, az iroda meleg otthonnak tűnik, átöltözök, teát főzök,, hatkor kezdeni nem nehéz.

nincs baj, nincs itt semmi baj. nyugis meló, nincsen felelősség, zenehallgatás, holnap még hangoskönyv is lesz. könnyű a szívem, mosolygós vagyok. szeretnek, újból képes vagyok embereket elvarázsolni. faintos. sok zene, komolyan a zene az jó, nagyon jó.

ötletek. rengeteg.

a sütisek írtak, hogy nagyon sajnálják hogy meggondoltam magam, örültek volna, és az ajtó mindig nyitva áll. de most nem nem kell

...

az emília sterlingbe szerelmes vagyok amúgy, és a barátsága az eddig a legerősebb bizonyíték arra, hogy jó ember vagyok.
..

frenket még a sztárbákszból ismerem. öreg ápolatlan iszonyú büdös bácsi, aki okos, udvarias, kedves, jószívű. ki kell nyitni az ajtót ha bejön, de karácsonyra a legdrágább bonbont veszi meg a csapatnak, és verset ír.

amióta elmentem, valahogy úgy alakul a csapat, hogy több olyan arc van aki a büdösségét tarja kiemelkedőbb tulajdonságnak mint a kedvességét.

emili a mai napját azzal töltötte, hogy hogy az öregjóléti szolgálattal veszekedett, mert kinyomozta, hogy frenknek nincs rendes fürdőszobája (pontosabban nem meri használni, a balesetveszélyessége miatt) és azért fáj nagyon a dereka, mert nincs ágya, és székben alszik - és mindezeket az állam elvileg ingyen biztosítaná, ha kérnék, csak sok utánajárásba kerül. én magyarul se állnék neki ilyesmit elintézni.

Nincsenek megjegyzések: