2009. augusztus 12., szerda

2010 aug 12 csütörtöki bejegyzés, csak távolabbra rejtve

wm ezt mondja ne törődjek vele, túl vagyok rajta, vége, satöbbi. tudom hogy wm nyelven azt jelenti, hogy hagyj ezzel a szarral, és ez nem azt jeenti, hogy én lennék a szar, vagy a problémáim, hanem a téma.

csurognak az infók, perszehogy, a bariszták nem tudják miért nem vagyok, miért tűntem el, nem árultam el nekik miért mondtam fel, annyit tudtak, hogy vissza akarom kapni az egyéniségem, okés, persze most bent mindenki arról beszél hogy mi történt velem, miért nem vagyok ott az utólsó két hetemen.
két bizamasom van bent, az egyik két hete valahol európában hátizsákozik, nem tud semmiről, a másikkal ma tlálkoztam.
mivel azért tudják az emberek, hogy elég közel állunk egymáshoz, és ő mesélte megrökönyödten, hogy olyasmi terjed, hogy engem kirúgtak, mert minősíthetelenül beszéltem a barisztákkal.
annyira hosszú lenne ezt az egészet elmondani, hogy miért nonszensz ez, hogy miből terjed ki ez a szar, hogy mennyire eszméletlen gáz, hogy akinek kellett volna az nem állt fel hogy na mostmenjetekakurvaanyátokbaezzelaszarral, csak mert gyáva meg irígy,
és pont azért amiért az egész hülyeség
hogy mennyire fosul érint, hogy elvették az utolsó két hetemet,
meg milyen arcbavigyorgásokhátbatámadások
hogy már megint úgy kell kilépnem valahonnan, hogy a nyomomban csak annyi marad hogy egy becsületlen szar vagyok,




és tudom, hogyakiknek igazán számítok annak a szemében tiszta maradok
mert tiszta vagyok

d ez annyira gáz. kavarog tőle a gyomrom.

Nincsenek megjegyzések: