2010. június 8., kedd

napi

tttttt, llll mm kkkkkk jj ii ééé gg nbb d f g r ed - ezeket a batűket osszátok be, mert különféle vándormorzsák miatt nehezebben működnek


ma bringázás közben leállítottak a rendőrök, betereltek egy sátorba, szétkapták a kerékpárt, raktak bele nyomkövetőt,összerakták*, felvették az adataimat, és azt mondták, hogy ha neadjisten ellopnák a bringámat akkor mostantól majd ők segítenek, meg fehívnak, ha megtalálják.
adtak matricát, meg világítós karkötőt is, azt a fajtát, ami egy csík, de ha rácsapsz vele a csuklódra akkor rátekeredik, és úgy marad. tőőkjóó

elkapott az eső hazafele, épp olyan közel a lakáshoz hogy már ne legyen érteme megállni és eővenni az esőkabátom, de ahhoz elég távol, hogy cstakosra ázzak, remek.
de kárörvendeni van okom azért , mert egy perccel előtte három osztálynyi tinédzsert kellet kerülgetnem, akik pont leszarták hogy a helyet ahol piknikeznek úgy hívák hogy járda (leánykori nevén bicikliút) , és nincs a közelben tető föléjük ehe ehe.

a kárörvendezésről jut eszembe, valaki fegyújtotta azt a kávézót aminek a vendégeit zsigrből gyűlöltem a tahó parkolási szokásaik miatt, hát nem csodálatos?

aztán később annyira , de annyira elkezdett zuhogni, hogy elővettem a szemeteszsáktekercset, hogy ledobálhassak egyet-egyet az ablakból ha valaki esőkabát nélkül jár arra. nagyon irgalmasszamaritánus vagyok, de sajni nem jött senki.

szeretem ezt az abakot, jó lenne ha kicsit kevésbé autós, és jobban sétálóutca lenne ez, (bár akkor túl jó lenne ez az egész,
szombaton kikunyiztam wmtől, hogy vehessek szappanbuborékpisztolyt (elemes duplacsövű) és lődözgettem az arrajárókat, remek móka volt, mindenki örült, különösen egy futóverseny tagjai, akik szerintem azt hitték, hogy nekik szurkolok, pedig nem is

büszke vagyok lucára ,

amúgy meg jelentkeztem dolgozni máshova, jó lenne ha felvennének, most épp már nemszeretek itt annyira, ott meg szeretnék. egyelőre legyen elég annyi, hogy a kísérőevelet színes fictollakkal írom.

fingersz krosszed


*az ülést túl magasra hagyták, lábujjhegyen tekertem haza

és mivel ez egy kedves és cuki bejegyzés volt, ellentétben a természetemmel, ami most már hivatalosan is míszpicsa, ezért szeretném itt megjegyezni, hogy az összes nemzetivágtán bohóckodó ingyenélő szarházinak lófasz a seggébe, illetve a kurva anyjáéba is.
pahdon mah fhanszia
még jó hogy a szervezők jelvénye a kokárda volt, így legalább az összes rvízkárosult együttérezhet velük. (gyanítom azoknak nagyobb az empátiára való hajlamuk)

Nincsenek megjegyzések: