2010. május 28., péntek

lehet hogy azért mert reggel elfelejtettem dezodort használni, de ma szinte kellemetlenül sok volt az ellenkező neműek rám irányuló figyelme, nem vagyok én ehhez hozzászokva, (lucának könnyű, csábos mosoly, utána gyűrűvillantás, nekem nincs olyanom, viszont az meg elég szarul sülhet el, hogy figyelj, klassz hogy kacsintgatsz meg követsz meg vigyorogsz meg megkérdezed milyen volt a hetem, de kint vár valaki. - igen, akkor előreengedjelek?)
wm is észrevette, szóval kétpercenként paskolta a seggem, azt mondja nem látszol kétségbeesettnek
harminc éves, túlsúlyos dolgozó nő vagyok, műszak után, ilyenkor már az asztalról leeső morzsáknak is örülünk,
de szerintem a bringa az szekszepilként működik,.

amúgy meg a napi miss platnum adagotok:

http://www.youtube.com/watch?v=GLamkAv9XW4


erre rá kell kattintanotok, mert nem lehet beágyazni.
odavagyok ezért a nőért.

2 megjegyzés:

kisstm írta...

melyik a 20 közül?

lucita írta...

:nyihog

codatshe