2010. május 11., kedd

közlekedős

utállak benneteket mind, akik a kikötői sétányon töltitek a szabadnapjaitokat, egyenként R O H A D J A T O K MEG.

rohadjatok meg amiért öten mentek a keskeny úton egymás mellett, de a hallókészüléketek nem érzékeli a biciklicsöngőt.

rohadjatok meg amiért a bringaútra parkoltok én vagyok az a lány, aki végig fogja karcolni az autótokat.

rohadjatok meg papírpoharas instantkávét szürcsölő kopasz gecik, látjátok hogy jövök, a kibaszott bringaúton álltok, néztek a szemembe míg csöngetek rátok, és nem léptek arrébb

kétméteres betükkel van kiírva hogy ez az út a bringásoké is, ha én figyelek rátok akkor ti is figyeljetek rám, mert sokkal könnyebb levinni a tükröt és elcsalinkázni a mellékutcákban, mint nem. mármint úgy értem, hogy tényleg kényelmesebb lenne. de én nem vagyok akkora tirpák mint ti.

a kedvencem a mai ,amikor úgy parkoltak le a sétány folyosószerű kivezetésénél, hogy azért kellett leszállni, és tolni mert különben nagyon könnyen belekanyarodhattál volna bringástól a vízbe, tényleg csak egy rossz mozdulat

előttem tekert a postás, az a nagy zsákokkal a csomagtartón, beálltam követősebességre mögé, hátha őt jobban tolerálják,végigszaladt az agyamon, hogy hogy bírja, engem minden nap kicsinálnak azon az ötszáz méteres szakaszon,

aztán beértem és mindenre magyarázatot kaptam, arra hogy bírja idegekkel, arra, hogy ő miért nem szállt le a halálrésnél, és hogy miért éreztem halvány fűszagot végig mögötte,
ült a bringán, szájában a cigi, és csak azért állt meg hogy újragyújtsa.

így könnyű


szóval az a sáv, ahol lehet tekerni az, sínekkel van felszabdalva, dekorációnak hagyták ott a ahogy néhány "antik" darut is.
sínen hosszában keresztültekerni nem jó, mert ha túl nagy a rákanyarodási szög, akkor a hátsó kerék kicsúszik, szóval fokozott zakóveszély, ezért nem kellemes idiótákat kerülgetni.

Nincsenek megjegyzések: