2009. december 14., hétfő

süttkrumpli

wm nem tud főzni. soha nem is próbálkozik.igazából még a sajtot is szerencsétlenül vágja

napok óta zárok. ez azt jelenti, hogy nemhogy főzni, élni sincs időm. ilyenkor mikrós gyorskaját eszik, én meg szendót mikor hazaérek.

szóval háromnegyed kilenc, cammogok haza, látom lentről, hogy a konyhában ég a villany, és tüsténkedik valamit.

na mondom, meglepi készül, két gyorsfagyasztottat pakolt a mikróba, egész meghatódtam.

megyek felfele, és olajszag. á biztos a béla főzött magának.

és nem, wm áll a konyhában, előtte serceg az olaj, krumplit süt, és sörözik, iszonyú büszkén. szó nincs arra, mennyire leesett az állam, és pont sültkrumplit is kívántam, utálom csinálni, de nagyon szeretem.

gusztán is néz ki, olyan mintha igazi lenne, kérdem is tőle, melyik márka árul ilyen gicsertes göcsörtös fagyasztott krumplit? és képzeljétek, tegnap elment, vett krumplit, (tud krumplit venni megáll az ész) ma meg olajat, megpucolta felvagdosta, és megsütötte.
még mindig le vagyok taglózva
akkorra mikor hazaérek

de most komolyan kell ennél több egy lánynak?

odavagyok érte

(azt mondja, szerinte a krumplisütés mindenkibe genetikusan bele van kódolva)


ja, és ha nem irígyelnétek engem 100%osan, akkor elmondom, hogy minden nap, mikor beugrik a reggeli kávéjáért, vagy az esti tejeskávéáért hoz nekem meglepigyümölcsöt, sose lehet előre tudni hogy mit. hónapok óta.

3 megjegyzés:

Gingkobiloba írta...

:D:D:D Igaza van WM-nek, genetikusan beléjük van kódolva!

Múltkor Attilával tisztáztam, hogy szerinte mi a finom (miután a fenséges spagettiszószomat fitymálva turkálta)"sültkrumpli, csoki....és megeszem még a karajt is". Na erről ennyit. :)

enticer

kisstm írta...

vEDD FEL A TELEFONOD!

kisstm írta...

Ott is hideg van? Hogy vagytok?