2009. november 18., szerda

melós

kevés az emberünk, kisegítenek minket a többi boltok.
jött a csajszi tegnap, komolyan, felelősségteljesen dolgozott. ezt nagyon szeretem, mert könnyebb a műszakot úgy levezényelni, ha megbízható emberek vannak a kezem alatt.

ma betelefonált reggel, hogy késni fog, dokihoz megy.
kiderült, hogy valami pisilőszervi fertőzést kapott, de ennek ellenére becsülettel bejött, és húzta az igát, bár tízpercenként rohant vécéra. többször láttam hogy eltorzul a feje, mondta ,hogy bizony fáj is, és figyeltem titokban, láttam hogy amikor egyedül hiszi magát, akkor nem is kínlódik a műmosollyal. hát hazaküldtem korábban, bár iszonyúan kellett volna az ember, de én se szívesen maradnék.
kérdeztem hogy haza tud e menni így, mondta valószínűleg taxit kell fognia.

amíg elment átöltözni, kivettem 10fontot a borravalónkból, és a kezébe nyomtam, hogy taxira. nem akarta elfogadni, mondtam ne aggódjon, ez csak a borravaló, erre végképp el akarta utasítani, mondtam neki ne legyen hülye, otthon is maradhatott volna minden jogon, és mégis bejött pedig nem is az boltja, blabla bla
azt mondta, hívjam ezentúl bármikor, ha bajban vagyok és kell ember, én pedig megkértem hogy ne árulja el senkinek, mert jobban szeretem, ha szigorú és gonosz szupervájzornak tartanak azok akik nem közvetlenül velem dolgoznak.

délután ellopták a borravalógyűjtő dobozunkat. örültem neki hogy előtte kimentettem belőle azt a tízest

más

ma egy vendégünk ilyet szól
-bocs te vagy a főnök itt?
-á nem csak múszakvezető vagyok.
-nagyon tetszik ahogy a vendégekkel bánsz,
-ókösz
-megkérdezhetem mennyit keresel itt?
-hát jelenleg x.x per óra
-figyelj, mit szólnál hozzá ha felajánlanék neked egy "igenjólhangzópozíciót" a zz hotelben évente háromszázezer magyar forintnak megfelelően nagyobb összegért? ideéside küldd az önéletrajzodat.
ésígytovábbésígytovább.

most van min gondolkodnom

13 megjegyzés:

Unknown írta...

Évente 300.000?
Nem havonta?

kisstm írta...

Ha havonta akkor ne gondolkozz Ann

wwintermute írta...

évente.
ezért gondolkodom

aklübisz írta...

hoppsz, az előbb is én gondolkodtam, csak wm nevén :D

sniccer írta...

évente ennyi pénz sehol sem sok.
amúgy az egész mondat homályos, nincs itt valami elírás?
"évente háromszázezer magyar forintnak megfelelően nagyobb összegért"

kisstm írta...

Az önéletrajz elküldése még nem jelent semmit, nem is tud róla senki. Ha más haszna nincs is a dolognak, de az ázsiót növeli...

kisstm írta...

De van nálatok akkora kapacitás, hogy biztosan tudjátok, mit kell lépni. És még segíthet is valaki

aklübisz írta...

hát, azért nem is akarok konkretizálni (meg beleélni magamat inkább) mert még semmiről sincs fogalmam, a fontosabb az, hogy ennyire jó vagyok :D

ma elküldöm az önéletrajzom, leülök vele kávézni és majd utána

lucita írta...

az évente ezer font. hümm, hümm.

aztán várjuk a beszámolót.

grasp

sniccer írta...

Évente 1000 font soknak számít?
Most sem értem, mi ezen olyan jó.

molly írta...

nem, az kurva kevés

aklübisz írta...

így tényleg kurva kevés, de reménykedem a többen.

azt hiszem rosszul fogalmaztam meg a bejegyzést, főleg hogy az én szememben a hansúly nem is a pénzen, anem az erkölcsi elismerésen volt.

konkretizálni pénzeket meg itt nem annyira akarok

Gingkobiloba írta...

Aggódós megjegyzés: jajj, nagyon nézd meg miféle hely! Aztán várjuk a tudósítást mi lett! :)