2009. szeptember 10., csütörtök

pianínó megint

jó akkor megmutogatom a többi zongorát is, illetve hogy wm mennyire jó oktató fotosoppból, képzeljétek, ezeket ő fotózta, de én bizgergáltam.

ez van a kesztlő parkban:



és ő pedig a munkahelyem mellett, általában róla szoktam mesélni:



egyébként pedig igen, süt a nap hétágra, fúj a szél, hétvégén pedig sárkányfesztivál.
nekem három szabadnapom van egyhuzamban, ami olyan kicsit minta szabadságon lennék,
az összes melóügyi frusztrációmat rápakoltam a főnökömre, szóval végre nem nekem fáj a fejem miattuk,
túróstésztát ettünk
wm szakállas megint, és remekül áll neki megint,
szóval élni jó meg ilyenek

3 megjegyzés:

... írta...

mi lesz a sárkányfesztiválon? ez az eregetős fajtáról szól vagy mindenről, ami sárkányokkal kapcsolatos?

aklübisz írta...

az eregetősről :)

lucita írta...

nekem van fotóm a plakátróóól...

ghtes