2009. március 5., csütörtök

figyel

átgondoltam, kovács is egy faszkalap

amúgy a Watchmenről van szó, és a könyvet őszintén ajánlom mindenkinek, akvel ilyesmiről szoktam tárgyalni, és azoknak is, akikkel nem.

most kakilás közben újra átfutottam a végén, mert tegnap képtlen voltam felfogni mindent, annyira sűrű volt, és átgondoltam.
nem antipatukusak igazából a többiek, nem szánalmasak, nem gyengék nem NEMek, csak emberek, meg ilyesmi. faszkalapok.

annyi mindenről szól ez a könyv, hogy nem fér a fejembe hogy lehet képregény.
abban a kultúrális közegben, amiben az én generációm felnőtt, azt hiszem nehéz felfogni, hogy ez bizony irodalom.
irígylem ezért picit a fiatalokat, mivel könnyebben hozzáférhető mindez számukra. és nagyon örülök, hogy nekem is lehetőségem van felfedezni.

ha minden jól megy, vasárnap megnézzük a filmet. az ajánlók alapján a képi világ 90% vagy még több is akár.

de hogy nem fér bele 164 percbe, az biztos.

olvassátok el! de tényleg!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Kiváncsian várom hogy mit szólsz majd hozzá. :)