2008. augusztus 13., szerda

inglisvedör

egy úszás a közeli sportközpontban, 3.5 font
wm kedvenc reggeli abrakja: 1-2 font
a doboz oldaláról kivágható ingyenúszás kupon: felbecsülhetetlen
tapsizunk, örvendezünk.

amúgy még mindig folyamatosan rossz az idő, három hete egyfolytában, mindenkitől azt kérdezgetem, hogy tényleg ilyen itt a nyár? tényleg ilyen itt a nyár?
most is kardigánban ülök, meg hosszúnaciban, mert lassan kezd hideg is lnni.
három hete esik. néha néha egy egy hétköznapre kisüt, de esik tovább
a hosszútávú előrejelzésben szerintem már nem is törődnek azzal, hogy kicseréljék az ikont, fekete felhő, két cseppel, pár sárga sugárral
és hogy miért a pár sugár?

valamelyik nap olyan idő volt, hogy teljesen leesett az állam. óraműpontossággal félóránként váltották egymást a teljesen vad agresszív, utca másik oldalára átlátni sem lehet zivatar, meg a rikító verőfényes napsütés. félóránkánt váltás. egész nap.

de ami a lgrosszabb: ez alatt a három hét alatt egyetlenegy szivárványt láttam, (azt ma reggel, de rögtön dupla is volt, meg hajnali felhőkfények, meg ilyesmi, nem is haragudtam a sofőrre, hogy 4 perccel korábban elment)

szóval kérdezgetem az angolokat, hogy most mi van? ilyen itt a nyár? és nem tudnak mást csinálni, mint a vállukat vonogatni. általában ilyenkor szörnyű (28celziuszfok) meleg szokott itt lenni. meg hogy néha kitart október elejéig.
de nem tudják.

mindennap beszélgetek az időjárásról, és mindennap izgalmas.

Nincsenek megjegyzések: