2008. augusztus 19., kedd

ilyesmik vannak

amikor szupermárió (vagymi) vagyok, és platformokon ugrálok, hogy mindenféle csillogó színes kockákat gyűjtsek össze, sok sok pontért, csilingelő zene mellett
akkor miért,
amikor pedig sírva ordítva veszekszek wmmel, hogy miért nem szólt, (nem tudom miről)
akkor meg miért nem

csörög az ébresztőórám?

amúgy az októberi időjárás végre megváltozott, szépen átcsúsztunk november elejébe,
de legalább kivakartam magam a rosszkedvből, nemérdekel az idő, annyi hogy kell egy úszósapkát vennem, nem szeretem a hajszárítókat, azokat meg főleg nem amik az usziban vannak.
de usziba járok, úgy bizony, megegyeztünk wmmel, hogy minden írása egy mínusz kilót ér rajtam.
a cigiről meg majd akkor szokom le, ha regénybe fog

ilyesmik. kéne egy-két jóféle, magyar nyelvű könyv, pár gombolyag fonal, egy horgolótű, meg a keresztanyám, hogy ötödjére is megtanítson horgolni

nyertem kaparóssorsjegyen (szkreccsingfésztikketten) egy csomót, vagyis annyira nem sokat, de még így is az ötszörösét annak, amit eddig legnagyobbat nyertem. szerencsére a boltban nem volt már olyan fajta, mert az egész pénzt újabbakra költöttem volna el.

Nincsenek megjegyzések: