2008. július 6., vasárnap

elmesélek pár dolgot, amitől nagyon féltem gyerekként.

például a helikopterektől, meg a repülőktől, emlékszem úgy döntöttem, inkább nem megyek sétálni anyuval meg csárlival, (genya akkor még nem volt meg, szóval szerintem olyan 4 körül lehettem) szóval arra emlékszem, hogy a roló résein beszűrődik a napfény, és én nagyon félek attól, hogy rájuk zuhan egy repülő, anyu szerint ez azért van, mert egyszer a frissen száradt ruhákkal együtt egy óriási lepkét is behozott, ami nekirepült a fejemnek.

aztán nagyon féltem attól is, hogy alattunk tör ki egy vulkán, ezen sokat gondolkodtam

meg féltem attól is, hogy apu ÉCet kap a nyulaktól. mert annyit tudtam, hogy az afrikai zöldmajmok terjesztik, vérrel terjed, és mi van ha aput megkarmolja egy nyúl?

igazából csernobilről akartam írni most, de majd inkább máskor

Nincsenek megjegyzések: