2008. június 20., péntek

olvasónapló

most nagyon, nagyon rossz nekem.
ha folytatom az olvasást, annyira elragad az izgalom, hogy sorokat ugranék át a szövegben, ami rosszat tenne az élménynek, le kell hűtenem magamat, karnyújtásnyira figyel a könyve, de inkább feljöttem ide, megnyugodni.

miután befejeztem aaz éjjeli, és a nappali őrséget, két napig fizikálisan rosszul voltam minden más könyvtől, még a gaimenektől is, annyira kellett a szürkületi zóna, de elfogyott a polcokról.

eltelt egy hónap, és már nem is akartam többé, úgy gondoltam hogy az előző kettő után ezt már csak eltolni lehet, de wm megvette.
két napig figyelt a szekrényen aztán jobb híján elővettem.

most nem találok szavakat, amikkel leírhatnám mit érzek. vagyis igen de azt nem értenétek, hogy .. a szürkületi zóna negyedik szintje, ahol újból vannak színek, bakker! áááááááááááááááááááááááá mennyire súlyosak mennyire súúúlyos dolgok ezek.


sergei lukyanenko, nem is, SERGEI LUKYANENKO!!!

nem tudok többet mondani

Nincsenek megjegyzések: