2008. május 11., vasárnap

olvasós

egnapelőtt befejeztem a NightWatchot is. nehezebben olvasható volt mint a DayWatch, de még izgalmasabb. a szálak csavarodnak, bodorodnak, és a második kötet úgy fejeződött be, hogy a hajamat tépem annyira kíváncsi vagyok, nembaj, majd tegnap megveszem a harmadikat

tegnap, elindultam munkába, odafele a buszon elkezdtem egy NeilGaimen novelláskötetet, mert buszon olvasni jó (muszáj), de hiába nagy kedvencem ő, a szó szoros értelmében felkavarodott a gyomrom attól, hogy nem a TwilightWatchot tartom a kezemben.
munka előtt az első utam a könyvesboltba vezetett, rohanok a scifi részre, nincs, rohanok a horror részlegre, látom ott van az első kötet, a második... gyanús, nagyon gyanús.
segítséget kérek a kedves eladó lánytól
kompjuter széjz: nááá
volt, elfogyott, lesz

JÚNIUSBAN

azt hittem ott helyben elbőgöm magam mint egy ovis, komolyan nem álltam távol tőle
megszerzem, nem arról van szó, még a héten de baszki akkoor is, én most akarom, most, most, MOST.

Nincsenek megjegyzések: