2008. április 26., szombat

csak a szél fújjon

nagyon jó a kedvem.
csak úgy szólok.

nem írtam eddig, de jó már a meló, villámgyorsan lettem nagyonis megbecsült tagja a csapatnak, értem mit kérnek, tudom mit kell csinálni, fárasztó, de élvezem

de nem is ezért vagyok jókedvű.
ma megint kirándultunk a cimbikkel. majd minden hétvégén kirándulunk, de nem szoktam leírni, pedig kellene.
de ma különösen jó volt.
előrehozott szülinapot tartottunk nekem, a menü egy reggeli volt, virslis, kaptam egy macskás teáskészletet, (nagyon szeretem a macskákat, és hiányoznak nagyon, itt nem tarthatunk) gyönyörűt, nagyon klassz idő is volt, szóval nyitva hagytuk a nappali ajtaját, ami az udvarra nyílik, és képzejétek egyszer csak a semmiből, előkerült egy óriási (de tényleg, hatalmas volt) vörös macska, két nyávogással jelezte az ajtóban, hogy ő most itt van, majd a barátságos visszajelzésünkre bejött, mintha otthon lenne, pedig sose láttuk még, dorombolt, mászkált, elterült, meg lehetett simizni, meg minden.

utána autóba vágtuk magunkat, és ki a szabadba, elmentünk egy közeli faluba, ami nagyon klassz hely, bejártuk, lovakat simogattunk, meg patakokon keltünk át, tűráztunk egy nagyot, majd piknikeztünk egy gyönyörű tó partján.
meg frizbiztünk is.

meg ami a legjobb, asszem megtaláltam a sportot, amit szeretni fogok, lehet, hogy még hobbi is lesz belőle,
a sárkányeregetés.
itt nagy divatja van, ezt már régebben is észrevettük, mert itt azért elég sokat (mindig) fúj a szél.
még a múlt héten vettünk az otthoni kölköknek egy sárkányt, amit aklü önző módn befoglalt a kirándulás előtt, és egy csomót sárkányoztunk, lehet vele szaladgálni, meg ugálni, meg húzogati, figyelni a szelet meg minden.
pedig ez ám csak egy pici, kezdő sárkány!
nagyon, nagyon klassz, úgy vihogtam meg rohangásztam, ahogyan még kölökkoromban se tettem soha, tényleg órákon át.
majd kigyakorlom, hogy lehet vele trükközni, keménykalapokat leverni, meg figurákat csinálni.
meg majd nézünk komolyabb cuccokat is

(a tengerparton múltkor olyat láttam, amit két kézzel kell fogni, és szemmel is lehet látni, hogy kell hozzá erőnlét is, mert nagy volt, és azért ott súlyos szél fúj. alig várom)

és nagyon sajnálom, hogy a cimbik most hazamennek egy hónapra, meg azt is, hogy azt tervezik, hogy nyáron elköltöznek hollandiba.
sokat gondolkodtam arról, hogy vannak-e barátaink, és eléggé kevés a szám, erősen 10 alatt van
ők például azok. nem is cimbik, barátok
meg vannak még a pincénél igaziak,
meg tán rotóékat tartom annak, de velük meg túl kevés az idő amit volt alkalmunk négyesbn eltölteni.pedig az egy potenciális klassz felnőtt barátság.
jókat scrabbléztunk
a mozisokból is lehetett volna barátokat faragni, kár hogy kollegák voltak, én nagyon csíptem őket, meg a BÉLA
meg persze a tesóim és azok házállatai

úgyhogy keressük azt a vidám, könnyű természetű, jóhumorú, értelmes párt, aki szívesen eltöltene hasonló adottságokkal rendelkező velünk pár hétvégét,
főzőcskét, iszogatástszivornyázást, kirándulást
jelige: a benzin felesbe
érdeklődni: itt
angliában

3 megjegyzés:

kisstm írta...

bolog szülinapot!!!!!!!!

kisstm írta...

végre rájöttem hogy kell megjegyzést írni erre elrontottam az előzőt de annál agyobb boldogságot kívánunk ppuusszz

Unknown írta...

Mi is csíptünk téged. ;)