2008. április 23., szerda

könyves

elmondom milyen ócska szarháziak az angol könyvkiadók.
megkaptam ugyebár az éjjeli őrség című remeket, a trilógia első kötetét.
és tényleg ezerszerte súlyosabb mint a film, pedig az sem volt piskóta; hiába vagyok a "könyv_mindig_jobb_mint_a_film" iskola* híve, nehezen hittem, hogy túlszárnyalja - és sikerült nem is kicsit, olvassátok el barátaim, !, sőt !!!
aggódtam is, mikor felfedeztem, hogy eléggé a szori vége felé járok, mivel a héten nem kaphatom meg a következő részt, beosztottam mint egyszeri remete a heti tücsökadagját...
de mégis vége lett (lennék orosz.élnék moszkvában) és mi jön a vége után?
nem egyoldalas ismertető a következő részből, nem.
nem is egyéb könyvajánlók, ne hidd!

a második rész prológusa, és az első fejezete.
cruel

hanyattdobtam magam, és a kezeimmel erősen vertem az ágyat.



*eddig egyedül a csillagpor volt kivétel

Nincsenek megjegyzések: