2008. március 14., péntek

twentyeight

na nézzük.

tegnapelőtt-tegnap dolgoztunk, ugyanez a mosogatósdi, amit csináltam múltkor, másnap meg focipályatakarítás.
a mosogatósdi az továbbra sem gáz (bár wm nem szereti) de annak ellenére, hogy ilyenkor mindig kapunk vacsit (sokat angolosat) engem még mindig kikészít mennyi kaját kell kidobnunk.
a focipályatakarítás az nagyon gáz volt nekem (ezzel wm volt el egész jól)
undi volt, és idegesített, hogy sokkal hamarabb végezhettünk volna vele, de a kollegák (valószínűleg az órabér miatt) csak tengteklengtek bújkáltak, szóval a végén már nekünk is csak imitálni kellett a melót.

utána megvolt a NI számhoz az interjú (ez egy olyan azonosító, ami elengedhetetlen ahhoz, hogy itt dolgozz.
kicsit tartottunk tőle, mert nem volt kézzelfogható információnk arról, hogy is megy ez, de a várakozásainkkel ellentétben nem várattak heteket minket (két nap alatt behívtak) nem volt semmi húsbavágó problémás kérdés, nem kérték be az útleveleinket, semmi. kaptunk ideiglenes ilyenszámot, és három-hat hét múlva jön a rendes is.

ma pedig megvolt a kávézóhoz a harmadik köröm.
háát, olyan 80%ig biztos vagyok magamban, hétfőn derül ki az igazság. (keep fingers crossed ;)) mindenesetre életem egyik legfurcsább állásinterjúja volt, ezt meg kell hagyni.
mert az hagyján, hogy egy picit dolgozni kellett, de ilyen semmiségeket, meg picit köszönni a vendégeknek(!) lássák hogy megy, meg mosolyogva ingyen fahéjashabosextrakávét osztogatni az utcán idegeneknek repiként
de
(és itt derül ki hogy okos volt az eddigi körökben a "miért akarsz itt dolgozni?" kérdésre mindig a "mert szeretem a kávét" választ adnom)
az egyik kisfőnök ott az orrom előtt szépen ledarált egy adag kávét, külön kis ibrikben elkészítette külön nekem, pontosan x percig állni hagyta, majd bevitt a hátsó irodába, hogy nyugiban legyünk, (most így elmesélve komikusan hangzik,tudom) ott volt a másik főnök is, és mint valami hűdeextra bort kóstoltattá meg, megkérdezve hogy milyen az illata, meg milyen az íze, mire gondolok, mikor iszom, nincs rossz válasz, estébé, hát majdnem felröhögtem de mégsem, mondom jó nézzük, gyengébb az illata mint amihez szoktam mondom, az íze is, és amit én szeretek annak a képe kér öreg és csúnya és ráncos és szép török tata a méregerős löttyeivel, de hmm ennek inkább ilyen ... izé... ööö... rió hangulata van, és akkor összemosolyodtak és ezt kapd ki: igen mert ez egy dél amerikai kávé, és akkor hosszan magyarázták hogy mi és hogyan
és hogy ha felvesznek akkor a képzésem egyik legfontosabb része az lesz hogy ezekkel meg kell ismerkednem a "tanfolyam" része nagyon sok kávét inni tárárá... fura volt az egész, de élveztem,
és az mondták, hogy az angolom is teljesen oké (mondjuk egy hónap után legyen is már az, még ha egyelőre nem is vagyunk sokat emberek közt)
mindenesetre örülnék ha felvennének, és nem is csak amiatt, hogy legyen már végre RENDES munkám, hanem mert tetszik a hely.

sajna a mozi az besült wm-nek de sebaj, azzal amunkával ami most van, elleszünk még egy darabig, és megint hívták (még jobb) helyre (csak jöjjön már be valami)

és ma regisztráltunk ahhoz az ügynökséghez is, amit a magyarok ajánlottak, és ahol kiemelkedően segítőkészek voltak a dolgozók, és ahonnan valószínűleg már jövő héten lesz melónk, szóval lassan lassan, de elkezd zötyögni ez a vonat a síneken

Nincsenek megjegyzések: