2008. március 3., hétfő

nineteen

bassszus, már tizenkilenc, ami amúgy huszonegy...
továbbra is mísz a hangulatom, ilyenkor nemigen szeressek nőnek lenni.

nna nézzük.
szombaton körbemászkáltunk, mostmár lassan mondthatom azt is; ahogy szoktuk.
azzal a különbséggel, hogy találtunk egy jóval olcsóbb jegytípust, szóval, kissé szabadabban, és távolabbara is merünk utazni. (amúgy ha a tomegközlekedés a fontossági sorrendetekben elöl foglal helyet, ne gyertek bristolba. itt minden más városhoz képest is drága, és szervezetlen. a békávé 5x leveri.-mondjuk én szeretem a békávét-pölö éjszakai járat csak és kizárólag pénteken és szombaton van. ez milyen súlyos már!)

mindenesetre nem olyan szervezetlenül csináltuk mint eddig.mivel az önéletrajzaink alapján úgy tűnik nekem több esélyem van, ezért most becéloztuk a mozikat, wm ott tarolhat. be is adtuk meg minden, ujjak keresztben(!), de semmit nem kiabálok el inkább, eddig annak nem volt sok értelme

mindenesetre furcsa lesz, ha wm-nek hamarabb lesz melója mint nekem. nem mintha nem lenneék hozzászokva, hogy ő tart el, volt már ilyenben részünk (grrr)

meg elmentünk megint a már említett katedrálisba, mert tuduk mikor van a kórusuknak fellépése, remek zenei élmény volt (ingyé) súlyos az a hely.

wm azt mondta, ha megvan az első milliónk, akkor megkéri a kezem azzal a (gyémánt) gyűrűvel amit kiszúrtam magamnak. kicsit félve kérdeztem meg, h forintban? szerencsére helyeselt, szóval már csak a költekezésemen múlik mikor leszek menyasszony (persze majd ha lesz melónk... ehhehh)

a vasárnap szintén a szokott rutin szerint telt: én mentem templomba, ő megvárt a végénél, bevásárlás főzőcske, pihiszuszi.

ma meg nem csináltunk semmit, szégyen a fejünkre. főleg az enyémre, mert a hangulatom bélyeget nyomott minden ötletünkre, de úgyis mindegy. mocskos nyálkás esős, és hideg idő volt, és az önéletrajzaink is fogyóban vannak (jön az utánpótlás puszi HugiKálmi)

holnap szép az idő, jó a kedv, és irány!

Nincsenek megjegyzések: