2008. február 21., csütörtök

eleven

nek éppen nem volt mondható ez a nap.

elfogyott a rendes cigim, ma délelőtt, ez baj. most már magamnak csinálom, hiába no, van amit nem felejt el az ember, bár elég csúnyácskák.

ma nem mentünk sehova, nem csináltunk semmit. hideg volt már reggel is, kinéztünk az ablakon, kint még hidegebbnek látszott, fújt a szél.
nem olyan könnyű ám ez kedveseim.
nem meséltem még a reménytelenség érzéséről. ahogy fogy a pénz, és nincs még meló. mert van ám ilyen is, csak a szennyest azért mégse...
szerencsére ez felváltva lesz úrrá rajtunk. az elején én voltam jobban ki, wm meg nagyon pörgött, pár napja wm dőlt ki lelkileg egy picit, akkor nekem kellett felszívnom magam és húzni.
ilyenek ezek.
ma mindketten kicsit ellaposodtunk lelkileg.
ami azért is fura, mert ma volt egyébként egy ilyen fordulópont szerűség, az ezer helyre eljuttatott önéletrajzaink elkezdtek élni. ( napi áőtlag 10-15 ügynökségre-munkára beadtuk eddig)
wm-et két helyre hívták, az egyikhez nem volt elég a tapasztalata, a másik meg nagyon gáz volt, mind1
engem is, az egyiknél az volt a baj, hogy nincs 3éves munkatapaszalatom itt (ilyesmivel sokat találkozunk) viszont a másik az nagyon biztató volt, mindenmindegy alapon beszéltem a csajjal, és nagyon ment, tetszettem neki, nem is kicsit, a pénz is nagyon jó lenne, telemarketinges meló, továbbít majdhívnak, ez klassz lenne nagyon is! mindenesetre ez nagyon feldobta a hangulatomat, mert már eléggé odavoltam, egy két nap és hívnak.
ez viszont tényleg nagyon jó itt. hogy tényleg hívnak, visszajeleznek, ha másért nem akkor hogy megköszönjék az időt, amit rájukszántál.

de a pénz akkor is csak fogy.

ami viszont érdekes, hogy a magyarországon szarszemétnek számító önéletrajzom itt nem kicsit kapós- csak lenne már látszatja.

wm-én kellene egy picit kozmetikázni még, pedig ő meg tényleg normális munkaügyi múlttal rendelkezik.

ez van. holnapra még rosszabb időt jósolnak, de holnap már menni kell
valahova

4 megjegyzés:

azöregdefiatal írta...

nagyon szorítok nektek!!
Engedjétek el a "nagyon akarást" és olyankor megtörténik a csoda!!

kisstm írta...

Gondolkodtunk, hogy mit írjunk, nem jutott eszünknbe erre a helyzetre semmi okos és frappáns. Csak annyi, hogy hajrá, és mi is drukkolunk nektek, és veletek vagyunk, és kitartás...! Judit csak annyit mond, hogy aranyosak vagytok, de talán Ö is ír.
Voltam bent a munkaügyiben, de csak személyesen lehet intézni, úgyhogy most föl van függesztve az

kisstm írta...

ügy.
Szeretünk benneteket.

aklübisz írta...

köszönjük, és mi is szeretünk benneteket!