2007. október 23., kedd

nászút wm-mel

mert az van, hogy megyünk angliába, örökre, meg minden, év elején, de addig kellene még itthon ezerrel melózni, vajon meglesz a pénz amiből indulunk, vagy sem? hol fogunk lakni úristen, miért vagy olyan kibebaszott nyugodt - ne aggódj édes, minden rendben lesz, nincs semmi baj-de nincsen semmi rendben bazdmeg
utána meg jujjdeizgijujjdeizgidevárommár, figyu néztem szállást de klassz lesz-ugyemondtam-de mégis síkideg vagyok.

és ez csak az egyik fele mert a másik meg az, hogy eladták a fejünk fölül az albérletet, és úgy néz ki, gogy december elsejével haza kell mennünk- nincs semmi baj béb, legfeljebb hamarabb utazunk ki-de addig mi lesz-hát majd otthon leszünk- de én NEM AKAROK HAZAMENNI, NEM AKAROK FALUN TÖLTENI KÉT HÉTNÉL EGY PERCCEL SEM TÖBbet, nemhogy másfél hónapot-én meg ne vagyok hajlandó két hónapa új albérletet keresni és gondolj bele bébi, hogy addig sem költünk-de te meg abba gondolj bele, hogy addig sem keresünk, meg meg fog zabálni az unalom- ne hisztizz bébi, mert én is elveszítem a fejem- ne veszítsd el a fejed, mert te vagy az egyetlen biztos pont- akkor ne legyél ideges, jó- de ugye tudod, hogy nem kolbászból van a kerítés-persze hogy tudom-akkor jó

meg vannak olyanok is hogy kell egy laptop, nem vagyok hajlandó anélkül elindulni- de komolyan édes, miért vennék meg most majd kint- de nem érted hogy kell akkor min írsz- két hónapot kibírok. most nem veszünk- akkor ne menjünk még gyűjtsünk arra is- de megyünk, nem kell laptop ne rijjá

ilyenek vannak és közben a tenyérbemászó képű halálidegesítő ingatlanügynökök mint hulla felett a holló mászkálnak ide vigyorogva, szerencsétlen itthonrekedők nézik a lepattogzott festéket cipővel körbemászkálnak mennyire ideg vagyok tőlük- de azé olcsóbb most harminccal az albi, hogy ezt megtehessék, és a kurva elmü fantomszámlákat küldözget húszezrekről hogy dögöljenek meg

és közbe még mindig két melóhelyem van, még masztizni sincs erőm/időm, nemhogy egy isteneset kúrni wmmmel, totálisan baszatlan vagyok, amitől aztán még hisztisebb, és azt képzelem, hogy ő a felelős az egészért, amikor tudom hogy dehogy
és akkor az is eszembe jut, hogy mi a faszomnak csináltam végig a 90naposat, amikor majd otthon (ismerem mindkettőnk szüleit) halálra fogjuk zabálni magunkat abban a kibaszott cspdában, ami lehet, hogy másfél hónap
és az is eszembe jut, hogy azt a betyárkurvamindenit, mennyi, de mennyi cuccot gyűjtöttünk össze, ezt mind haza kell cígölni, valakivelkocsival, és de kibebaszott zsar lesz mindent összepakolni.. na meg utána az induláshoz is remek. törölköző ágynemű bazmeg, meg mivel fogunk mosni akurva földhözragadt vagyok, tudom

hol van az a nyugodt idilli hangulat, ami körüllengett minket legszívesebben néha addig basztatnám, amiíg elszakad a cérnája és jól pofánvág, az jólesne nekem, de az a baj, hogy birkatürelmű és annyira durván bírja pedig elviselhetetlen vagyok, más már a torkomat vágta volna el, de ez bazmeg bírja, sőt még kis ajcsikat is hoz, hogy megnyugtasson bazmeg hát sajnálom hogy ilyen fasz vagyok, abba kellene valamelyik melót hagynom, és folyamatosan az ágyhoz ktve kellene léteznem bazmeg két hétig akkor lenne nekem jó
meg neki is, jajj csak nehogy elmarjam ezzel az egész műsorral, jajj remélem visszajön az a mesemesemátka amiben voltunk, ami miatt úgy irígyelhettek, sőt amiben valószínűleg most is vagyunk , csak most idegesebb vagyok annál, hogy felfogjam

nagyon szeretném, ha már március lenne, és a második havi fizumat kapnám
fontban

Nincsenek megjegyzések: