2007. október 26., péntek

kék selyem felső


annak ellenére, hogy a mozigépésszel járok, meglehetősen ritkán járok moziba. mondjuk három hónapja nem voltam. de most belecsaptam a lecsóba

múlt héten rotóval(ájlávjúbébi) voltam a terrorbolygón. amikor agy óriási pattanást kinyomtak valaki nyelvén, és az gennyel borított be valakit, akkor elégedett voltam, hogy dejóklasszfilmrehoztam cserébe, hogy kimeszelte a konyhát meg a fürdőszobát, de aztán kiderült, hogy nem tetszett neki, mert vígjáték a francba.
szerintem remek film volt viszont, rosszekdvű voltam, és jól esett másokat nagyon ocsmányan szenvedni látni-jókat röhögtem

ami még fontosabb: szerepel benne a filmtörténet -szerintem-legszexibb szőkéje
A Doktornő
nagyon durva. és egy gyönyörű kék selyemingben volt (meg térdig érő selyemszoknya, meg köpenyszemüveg, meg a combfikszébe meg injekcióstűk voltak tűzve)





ma meg a stardustot láttuk
úgy mentem oda, hogy szar lesz, mert utáltam az előzetesét, és úgy éreztem, gaimennek nem kellett volna hálivúdban prostituálnia magát
nna ezzel szemben
remek volt, remek, a kategóriájában első számú, gyönyőrű,izgalmas, meg romantikus, de ami a legklasszabb, nagyon vicces, rengeteget nevettem, könnyű szívvel ajánlom mindenkinek, és mivel az arab szőnyegszövők is raknak egy hibát, mert csak az isten tökéletes, elmesélem nektek az egyetlen hibát benne
(nerinyáljnemapoénokatlövömle)
szóval ha egy csillaglány lezuhan az égből, akkor ugye te is azt várnád el, hogy a csillogó kék selyemruhálya alatt nem visel semmit, és majd kiböki a ringó mellyének a bimbaja.
nem, ez a csillag a kék selyemruhálya alatt merev melltartót visel, miért is ne, a selyen nem olyan anyag amit mindent megmutat...
wm szerint egy csillag alapból meztelenül esik le az égből de amúgy szerintem a kék selyemruha az oké


szóval akarok egy kék selyem fölsőt, pontosan tudom, hogy milyet
de most már anglia előtt nem veszünk ilyesmit meg különben is vár a paradicsom, ahol az én méretem az átlag, meg ahol még létezik varázslat

Nincsenek megjegyzések: