2007. augusztus 15., szerda

középszerű

hétvégén megismerkedtem valakivel, és elmeséltük egymásnak a magunkat
igazi csajok lévén különös tekintettel a párkapcsolati helyzetünkre
furcsa volt, mert jól esett mondani és hallgatni is

kívűlről tekintve, hihetetlenül középszerű az életem
együtt élek egy sráccal, dolgozunk, küzdünk a jövőnkért, amit közösen tervezünk
és ennyi
.
se' siker se' pénz se' csillogás
se' mozivászon
se' annyi más - érdekes
.
mondjuk ha két évvel ezelőtt valaki ezt a jövőképet festi le nekem, elborzadok, és kiborulok

de nem cserélnék senkivel
mert ahogy elmondtam a történetünket, rájöttem
nekem amúgy minden napom egy csoda, folyamatos harmónia, és a még a hullámvölgyeim is olyanok ami másnak igazából a boldogság netovábbját is jelenthetné
klassz

Nincsenek megjegyzések: