2007. augusztus 22., szerda

kia színes

a mai nap a jó hírek napja, tapsoljunk, örvendezzünk

már a reggel jól indult: kora hajnalban keltem, tettem vettem a fürdőben öltözködtem, majd szokásomhoz híven még beszaladtam a hálóba egy utolsó szagmintát venni az alvó uramtól. felejthetetlen látvány fogadott:
hanyatt feküdt, lábai kisterpeszben, bal keze szorosan a dereka mellett, az arcán nagyon feszült fintor, a jobb keze pedig...
nos a jobb keze fent a magasban, a hamisítatlan német karlendítésben kitartva
egy pillanatig azt hittem, meg akar tréfálni, de nem.
aludt
nem akarom tudni mit álmodhatott, de nem álltam meg és nagyon röhögve felébresztettem
az nyugtat meg egyedül, hogy legalább a zászló nem volt felhúzva

és mielőtt végérvényesen azt hinnétek, hoyg rasszista lennék meg fasiszta, meg náci meg ésatöbbi:

nagyon gerjedek(vizuálisan és szexuálisan is) az alapból különleges külsejű emberekre, és ezen belül a különféle rasszok keveredéseire. ha meglátok egyet, szemtelenül hosszú ideig tudnám őket bámulni
a másik gyengém pedig a természetes vörösök, a szeplósek, fehérbőrűek, vörös a szőrük... az első férfi bennem egy ilyen típus volt, és máig, hmm. szeretettel emlékszem vissza rá,

minden vágyam egyszer egy hispán-eszkimó keveredést látni, azt hiszem az gyönyörű lenne, de a mai sem volt kutya
félig ázsiai, félig vörös. csodás volt, képzeljétek, a színvilága vörös, szőrőstől szeplőstől bőrőstől, az arcvonásai pedig egy hamisítatlan kínaié
ha kapnék wm-től egy kupont, biztos egy ilyenre használnám fel

Nincsenek megjegyzések: