2007. július 26., csütörtök

grr

pfejj
pfejj, és pfejj

a legál munkahelemen kiírtak egy ösztönző versenyt. aki megadott időszakon belül a legtöbbet csinálja, nyer egy nyomtatót, a második-harmadik kis pluszpénzt
a jutalékon kívül.
a kampányban kábé 20an vagyunk, majd' mindenki 8órás, én 6, tehát eleve esélytelenül indultam. de csak úgy a játék miatt belehúztam, mert az a nyomtató ki-be-ba-szott jó
lelki szemeim előtt kicsit élt a kép, ahogy hazaállítok vele, wm milyen boldog lesz és büszke

ma volt az eredményhirdetés
pfejjpfejjpfejj

második lettem gyerekek, második, a legeslegrosszabb érzés a világon. úgy hogy megelőztem egy kivételével az összes nyolcórást, egy kurva nagy vattacsomó van a gyomromban
és a legrosszabb, hogy az első... jajj az elsőt nem is utálhatom, mert ő az egyetlen akit igazán szeretek ott, nemes versenyben voltunk, tudom, hogy keményen hajtott ő is, ráadásul nagyobb szüksége is van rá, meg érte mostanában pár pofon, szóval ezt triplán megérdemli
szóval még az igazi irígység öröme is elveszik
mindamellett nem veszítettem, hiszen a jutalékkal meg a nyereménnyel eggyütt sikerült igen szép kis pénzt összekaparnom, jó lesz tizedikén...

de másodiknak lenni.. zavarbaejtő, szar érzés
van egy reklám a nesönel dzseografin, ami valami kutyaszépségversennyel kapcsolatos... mennyire szántam mindig a nnőt aki ott második lett
ahogy mondja
szekönd.. it vud be grét tu vin, bát szekönd...szekönd iz gúd tu
ócska

nna és persze, az illegál melóhelyemen a saját hibámon kívül, istenes összeg kering az éterben, amire számítottam, hogy meglesz a héten,de egy elütés miatt nem tudunk hozzáférni... és úgy kell tennem, mintha mégis az én hibám lenne, mert az alázat zsírozza a bürokrácia fogaskerekeit,
de az dühít, hogy hétezer forintunk van tizedikéig, akurvaéletbe, és ha nem szarta volna ezt az ördög most, akkor bőven kényelmesen kijöttünk volna
sőt

mindegy, ez legalább kész van, és illik is ide:

Nincsenek megjegyzések: