2007. június 1., péntek

idilli

hullafáradt vagyok mert 8 órát dolgoztam, és biza elszoktam ettől, de akkor is elmesélem ezt a történetet

a minap metróval kellett utaznom, minden ellenőrparám ellenére, (az Őrstől, a Deákig jaj-veszélyes helyek) szóval szépen leültem, elkezdtem olvasni, de a pillangó utcánál leült mellém egy fiatal csajszi, az ölében egy táskával, abban pedig egy valószínűtlenül kicsi, tacskóforma izével. alapvetően nem vagyok kutyás, de ez a kis dög annyira _cuki_ colt, hogy muszáj volt megkérdeznem, hogy megsimizhetem e. erre a csajszi azonnal az ölembe adta, hogy csak játszak vele. egy megállónyit dögönyöztem, míg kellemesen eldumálgattam a lánnyal. a körülöttünk ülők mind mosolyogtak. mikor visszaadtam, a másik oldalamon ülő idősebb nő megbökött, hogy milyen fajta kutya ez (elfelejtettem de nem tacsi) és el kis kezdtünk beszélgetni, míg a csaj másik szomszédja a kutyással kezdett beszélgetni
a szemben ülők, szemmel láthatóan szintén a kutyáról, élénk csvelybe kezdtek.
már kezdtek volna a társalgások elülni, mikor felszállt egy apukaanyuka meg egy valószínűtlenül _cuki_ ,a kutyához hasonlóan cuki szőke kiskölökkel. nna akkor ismét felpezsdült a társalgás, mindenki mindenkivel. a gyerek unatkozott picit, mindenki mosolygott rá, én vicces pofákat vágtam, mindenki nevetgélt.
a kutyás csajszi odavitte a kis dögöt a másik kis döghöz, aki elkezdte simizni, nagy nevetve, és közben mindenki beszélgetett mindenkivel., egyre szélesedő körben
aztán leszállt a kutyás, meg a szembenülők közül páran, és mindenki elköszönt mindenkitől, cserélődött a társaság, és érdekes módon, a mi körönkbe felszállók, a legteljesebb természetességgel, beszállt a közösségbe, és zavartalanul ment a tárgyalás házikedvencekről, gyerekekről, meg az élet egyéb nagy dolgairól.
én ahogy említettem,, a deákon szálltam le meg a szomszédom is, , többek hangosan elköszöntek, a gyerek pápázott, mindenki mosolygott, kellemes napot kívántam megköszönték, majd még a peronon is odaköszönt egy nő aki egy kissé távolabb ült.

senki nem ismert senkit

hát ilyen is van
meglepő volt, de tényleg.. gyönyörű

Nincsenek megjegyzések: