2007. május 17., csütörtök

munkaügyes

uncsi lesz kedveseim, ez inkább csak magamnak szól...

több mint két hónap szopakodás után.. ebből egy hónap várakozós, a másodikban pedig ezer önéletrajzot elküldözgettem.. érdemi válaszok nélkül.. szóval két hónap seggterpesztés és para után két hét alatt egy ilyen helyzet alakult ki:

-jövő szerdán szerződésaláírás péntektől meló az egyes számú munkahelyen, telefonos (bejelentett, unalmas, szar lovetta)

-a második számúre még mindig várni kell, pedig azért vállaltam az elsőt ,mert ezzel kiegészítik egymást, és azt hittem, ez a második hamarabb bejön(fekete, izgalmas-de már unom, közepesnél kicsit jobb fizu)

-a harmadikkal kapcsolatban ma voltam interjún... úú ez nagyon tetszene, de ki tudja mi lesz olyan 30-40% esélyt látok, adminisztrációs (bejelentett, nem túl szórakoztató, de elmegy, egész jó pénz)

-a negyedik miatt ma telefonáltak- holnap interjú - adósságbehajtás (bejelentett, szerintem nem nekem való, közepes pénz)

ilyenek vannak. de miért egyszerre jön minden?

Nincsenek megjegyzések: