2007. május 18., péntek

anyagirinya

egyébként meg szarul vagyok. teljesen tele van a hócipőm a pénztelenséggel nagyon
tudom, erről nem illik, meg szégyen beszélni. amikor nincs pénz.
de
elmondani nem tudom, mennyire szükségem lenne már pár dolog megvásárlására.
kevésbé fontos, illetve felesleges dolgokéra. nagyon, kiborítóan nagyon.
nem nem éhezünk vagy ilyesmi, és a számláink is be vannak fizetve. de olyan jó lenne megvenni azt a csittifitti tusfürdőt, vagy azt a könyvet, vagy azt a fölsőt.
vagy csak annyi, h nem az olcsóbb akármit megvenni, hanem a közepeset.
voltam, én már ennél sokkal szarabb anyagi helyzetben is, de már elszoktam ettől.
idegesít, hogy minden találkát el kell mismásolnom, mert nincs pénzem egy bambira, és persze ezt nem lehet bevallani.
és nem értem, hogy miért szégyellem magam emiatt.
meg az is idegesít, hogy a zolin élősködök, gyakorlatilag eltart, és most miattam szenved hiányt. jó-jó ne aggódjak, minden rendben-mondaná ő. de engem idegesít, hogy miattam gondolkodnia kell egy maketten vagy egy játékon, meg hogy nem tudunk elmenni libegőzni, meg ilyesmik.
és mikor munkanélküli lettem, és néztük hogy akkor most hogysmint leszenk a dolgok, ilyenkor már dolgoztam.
és jó jó, jövő héten írom a szerződést alá, és még addig beeshet egy jobb is..
de akkor is még egy hónap az első fizuig. faszkivanfaszkivanfaszkivan

Nincsenek megjegyzések: