2007. március 30., péntek

szülinap

ma van az uram szülinapja. az első szülinapunk közösen. mivel most munkanélküli vagyok még nehezebb a lehetetlen- kitalálni neki valami jó ajándékot.

tudo, hogy ez annyira annyira annyira közhely, de nekem elég ajándék ő, és úgy érzem viszont is, dehát akkor is.

sok boltot körbejártam ma, és sok ilyenolyan ötletem volt, de valahogy semmi semmi használható, sőt volt olyan is ahol csakazértse vettem meg amit kinéztem, mert faszkalap volt az eladó. noéshát persze az a kurva anyagi keret. mindent odaadnék érte, és inkább nem cigiznék sokáig, csak hogy megajándékozhassam. (ez nagy szónak tűnik mi? ehhehhe könnyű amikor itthon figyel egy karton)

nagy kétségbeeséseben benéztem egy ásványboltba, hogy kinézzek magamnak egy borostyánköves gyűrűt, -"majd egyszer"- az a kedvencem, gyönyörű anyag. láttunk most róla egy ismeretterjesztő filmet is, boldog voltam, mert wm mondta, megkapom a gyűrűt, mert ha a rómaiaknak, a középkori lovagoknak meg a náciknak ez jó volt (mit jó, a kedvencük) akkor neki is.
megnézettem magamnak egy medált is, nem jött be, de amikor a táblát visszarakta a csaj a vitrinbe, és egy másik elkezdett ingázni. körbenéztem a standon, és az a medál három merc múlva is ott mozgott. elkértem azt, és rájöttem hogy a maga fifikás módján ez egy nagyon férfias darab. szóval kapott egy beleszerettem, majd egy randizni akarok statit, és most itthon figyel.

baj nem lehet, de kétesélyes. mert vagy élből lebuzizza, vagy imádni fogja. legfeljebb én hordom el.

szeretem a wintert
nagyon

Nincsenek megjegyzések: