2007. január 27., szombat

ismeretlen ismerős

van visszatérő emberkéd? akibe mindig beleszaladsz, az ismeretlen ismerős, lépten nyomon, mindig máshol, a leglehetetlenebb helyeken?

az enyém egy nálam két három évvel fiatalabb, hosszú, göndör, répavörös hajú srác. van hogy egy héten kétszer is látom, van hogy egy fél évig nem. nem számít hogy hol lakom, hány óra van, milyen az életem, ő mindig újra és újra felbukkan.

beszélgettem erről már winterrel is, meg rotóval, és igen, nekik is megvan a visszatérő lelkük. az akivel soha nem váltanak egy szót se, nem is ismerik, és mégis újra és újra beleszaladnak.

vajon az én mindigtalálkozós idegenemnek, én vagyok a mindigtalálkozós idegen? vajon eszébe jutok néha hogy az a csaj akibe mindig belefutok?

tegnap úgy döntöttem, ha megint látom akkor leszólítom. és megbeszélem vele ezt a dolgot. olyannak néz ki aki nem fog emiatt hülyének nézni. már várom.

Nincsenek megjegyzések: