2006. november 19., vasárnap

a címet muszáj volt megváltoztatni

te geci.

hogy kapartatott volna el az a rohadt kurva anyád, vagy ütött volna el valami mikor először kiszöktél a putriból kurválkodni,

MAGYARORSZÁG ÖSSZE PROBLÉMÁJÁRA AZ LENNE A MEGOLDÁS és még most sem késő HA MINDEN CIGÁNY NŐT KIPAKOLNÁNAK MÉHESTŐL PETEFÉSZKESTŐL, AZ ELSŐ SZÜLÉS UTÁN VAGY MÉG AZELŐTT...
kibaszott tábor oda kéne mindet vinni, szökjetek északra gecik takarodjatok innen, ne mocskoljátok a várost az oszágot,

és ami a legfontosabb hogy a rák A DEVLA egye ki a beledet te riherongy

amikor karácsony előtt kizsebeltél az egyes villamoson, amikor kinyúltad a pénztárcámat a táskámból benne az összes pénzünkkel, az összes igazolványommal, és még sorolhatnám mi mindennel te mocsadék kurva éreztem hogy matatsz a táskámnál, de azt hittem a kedvesem az, de odanéztem, és láttam, hogy belenézel az arcomba, te lenőtt hajú vörös cigány kurva hogy eligyad a mocsadék haverjaiddal, mert nem a gyereknek veszel téli ruhát az is kurvaélet te SZAR

-bébi nincs meg a pénztárcám
-nem baj biztos otthonhagytam a telefonommal együtt
- bébi nézd félig nyitva van a táskám

aham

kipusztítani az összeset, írmagjuk se maradjon, MERT ÉN KEMÉNYEN MEGDOLGOZTAM AZÉRT A KURVA PÉNZÉRT te mocsadék te szemét te senki te kurva te szar szar szar, tönkretetted a karácsonyt te szar te szemét

dögölj meg

"beteg a gyerekem, kérem, csak egy kis aprót"

de még ha az is lenne te mocsadék, még ha nem is csavarlazítóra kellene az a százas, vagy egy felesre, hanem tényleg beteg lenne, minek adjak bazmeg, ha ellopod úgyis magadnak, és ha tényleg a gyerekedre költenéd, akkor is minek, hogy felnőjön, és az is csak öljön, lopjon, hazudozzon???
mert ezt látom mikor egy akár négyéves cigánygyerek ártatlan fekete szemeibe nézek is

baszódj meg Hitler, hogy félmunkát végeztél

és tudod mi a legrosszabb? hogy jó ember vagyok, hogy segítek ahol tudok, hogy az EMBERT nézem nem a fajt, de eléritek ti mocsok cigányok hogy én is egy szar fajgyűlölő legyek
mert 10ből9
engem is bemocskoltok

Nincsenek megjegyzések: